    Subject: Re: Rower <> Garaż <> Samochód
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Date: Wed, 11 May 2016 10:32:16 +0200

    W dniu 2016-05-11 o 09:47, Chris pisze:

    > Czemu i jaki ? a jak ktoś nie ma haka ? co z tymi na tylną klapę (kombi)
    > bo widziałem takie za 99zł w dekathlonie.

    Miałem kiedyś takie coś (jeżeli dobrze rozumiem, o czym piszesz),
    kupiłem na allegro.
    Montowało się to taśmami na klapę. Zamontowałem do Cytryny Xsara
    Picasso. Mimo zabezpieczeń porysowało mi lakier i szybę. Ogólnie jakoś
    tak miałem wrażenie, że mi rower w każdej chwili odpadnie. Być może
    dlatego, że jechałem pierwszy raz... Aczkolwiek widziałem w zeszłe
    wakacje jak facetowi odpiął się rower z czegoś takiego na autostradzie.
    Miał szczęście, bo jadący za nim kierowca ciężarówki zachowywał
    odpowiedni odstęp i zdążył wyhamować, a rower poleciał na pobocze.

    Ja jechałem z tym tylko raz i teraz jak będę myślał nad bagażnikiem, to
    też biorę na hak. Niestety koszt jest niemały. Ale wygoda największa.