  • 11. Data: 2011-08-16 11:58:50
    Temat: Re: Rover 620 - czy warto
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/08/2011 20:35, koziel wrote:
    > Rover 620 to to samo, co Honda Accord. Ten pierwszy nieznacznie tanszy
    > - jednak porownujac w zeszlym roku swoja Honde z tym Roverem, to
    > bezdyskusyjnie na Twoim miejscu bralbym Honde [przede wszystkim lepsza
    > jakosc wykonania]. Choc o gustach sie nie dyskutuje, to zewnetrznie
    > Honda rowniez jest ladniejsza [wg mnie] - wnetrze to kopia Accorda.
    >
    > Pozdrawiam i zycze trafnego wyboru,

    Tyle, że składana przez brytyjczyków, którzy spędzali więcej czasu
    jedząc ciasteczka na zebraniach związku zawodowego, niż na hali
    produkcyjnej. Jeśli do tego trafisz na egzemplarz montowany w piątek po
    południu, albo w poniedziałek po skacowanym weekendzie, to masz problem. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 12. Data: 2011-08-16 12:33:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 10:58:50 +0100, kamil napisał(a):
> [...]
    > południu, albo w poniedziałek po skacowanym weekendzie, to masz problem. ;)

    Ale Japonczycy od sake tez nie stronia :-)

    J.

  • 13. Data: 2011-08-16 12:41:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/08/2011 11:33, J.F. wrote:

    > Ale Japonczycy od sake tez nie stronia :-)

    Tulko, że Honde kupuje cały świat i ma o niej dobre opinie, Rovera
    jeszcze żaden znajomy brytyjczyk nie polecał, a już tu dobrych kilka lat
    jestem. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 14. Data: 2011-08-16 14:24:35
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-08-12 18:19, Yakhub pisze:

    > I choć zgadzam się z tym, że auto jest fatalnie wykończone,
    > poskładane byle-jak, i technicznie tandetne, rdzewiejące - to i
    > tak uważam ten model za najpiękniejszy w swojej klasie. Serio.

    To nie ty miałeś swego czasu problem z kupnem klucza do kół? :P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 15. Data: 2011-08-16 14:39:39
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 16 sierpnia 2011 (14:24:35) napisano:

    Tak, ja :)

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 16. Data: 2011-08-16 16:50:39
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 16 Sie, 11:58, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Tyle, że składana przez brytyjczyków, którzy spędzali więcej czasu
    > jedząc ciasteczka na zebraniach związku zawodowego, (...)

    > Pozdrawiam,
    > Kamil

    zapomniales dodac jeszcze o herbatkach "five o'clock" - czy jak to sie
    tam pisze :-)

    Rowniez pozdrawiam,
    Emil.

  • 17. Data: 2011-08-16 17:56:56
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-08-15 21:35, koziel pisze:
    > bralbym Honde [przede wszystkim lepsza
    > jakosc wykonania]

    Uważasz, że Angole reagowali na hasło szefa:
    "To Honda, róbcie to porządnie"?

    Hondy miały też silnik diesla produkcji Rovera,
    oznacza to, że firma Rover posiadała kulturę techniczną na dość wysokim
    poziomie.
    P.

  • 18. Data: 2011-08-16 18:09:38
    Od: "Iglo" <f...@W...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Hondy miały też silnik diesla produkcji Rovera,
    > oznacza to, że firma Rover posiadała kulturę techniczną na dość wysokim

    Kolega miał Accorda z silnikiem dizla Rovera. Jak go sprzedał był szczęśliwy
    jakby w totka wygrał. Ciągłe problemy z brakiem mocy, z diagnostyką
    komputerową etc. Choć jak już mototr "nie marudził" to kultura pracy była ok.

  • 19. Data: 2011-08-17 11:42:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 11:41:46 +0100, kamil napisał(a):

    > Tulko, że Honde kupuje cały świat i ma o niej dobre opinie, Rovera
    > jeszcze żaden znajomy brytyjczyk nie polecał, a już tu dobrych kilka lat
    > jestem. :)

    Pewnien Wloch nie polecal VW. Pracowal u nich, to wiedzial :-)

    J.

  • 20. Data: 2011-08-17 13:55:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 17/08/2011 10:42, J.F. wrote:

    > Pewnien Wloch nie polecal VW. Pracowal u nich, to wiedzial :-)

    Tylko VW jakoś nie chce upaść z powodu braku chętnych na kiepskiej
    jakości produkty. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil