  • 1. Data: 2011-08-11 19:17:54
    Temat: Rover 620 - czy warto
    Od: "Pawlo" <p...@o...pl>

    Witam
    Co sądzicie o samochodzie Rover 620 ? Jak sie prowadzi? Czy drogie czesci
    itp ?
    Dziękuje za sugestie

  • 2. Data: 2011-08-11 23:12:24
    Temat: Re: Rover 620 - czy warto
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 11 sierpnia 2011 (19:17:54) napisano:
    > Co s?dzicie o samochodzie Rover 620 ? Jak sie prowadzi? Czy drogie czesci
    > itp ?

    Części do Roverów jest mnóstwo na szrotach, ale pod warunkiem, że
    chodzi o części "symetryczne" - większość z nich pochodzi z wersji
    angielskich.

    Tradycyjnie, w Roverach należy zwracać uwagę na uszczelkę pod głowicą.

    Wykończenie zazwyczaj sprawia wrażenie górnej półki (skóra,
    elektryka), a w praktyce razi zgrzytającymi plastikami.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 3. Data: 2011-08-12 10:10:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/08/2011 18:17, Pawlo wrote:
    > Witam
    > Co s?dzicie o samochodzie Rover 620 ? Jak sie prowadzi? Czy drogie czesci
    > itp ?

    Rover nie upadł z powodu powrzechnej opinii o dobrej jakości i
    bezawaryjności ich samochodów, tylko dlatego że ludzie przestali te
    szroty kupować nawet w kraju ich pochodzenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 4. Data: 2011-08-12 13:10:00
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 12 sierpnia 2011 (10:10:57) napisano:

    Ale za to są piękne...

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 5. Data: 2011-08-12 15:25:17
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/08/2011 12:10, Yakhub wrote:
    > W liście datowanym 12 sierpnia 2011 (10:10:57) napisano:

    > Ale za to są piękne...

    Mam nadzieję, że to sarkazm.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 6. Data: 2011-08-12 16:12:56
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-08-12 15:25, kamil pisze:
    > Mam nadzieję, że to sarkazm.

    Nie sądzę. Brytyjskie auta zawsze wyróżniały się wzornictwem, nawet
    jeśli były to przebrandowane auta japońskie czy niemieckie (dawniej
    vauxhall wyglądał nieco inaczej niż ople).
    A jeszcze dawniej bywały też nowocześniejsze od topornego niemieckiego
    szmelcu.
    Taki Jensen FF chociaż w latach 60 albo Rover SD1 w 70.
    P.

  • 7. Data: 2011-08-12 16:15:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/08/2011 15:12, Pan Piskorz wrote:

> [...]
    > szmelcu.
    > Taki Jensen FF chociaż w latach 60 albo Rover SD1 w 70.

    Siedziałeś kiedyś w takim budżetowym Roverze? Zresztą, w dowolnym
    Roverze? One wydają się ładne na pierwszy rzut oka.

    "Piękne" to są Alfy 8c, a nie pudełkowaty Rover dla mas...

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 8. Data: 2011-08-12 18:19:46
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 12 sierpnia 2011 (16:15:54) napisano:

    > Siedziałeś kiedyś w takim budżetowym Roverze?

    Gorzej - ja mam Rovera :). Konkretnie to MG ZR.

    I choć zgadzam się z tym, że auto jest fatalnie wykończone,
    poskładane byle-jak, i technicznie tandetne, rdzewiejące - to i
    tak uważam ten model za najpiękniejszy w swojej klasie. Serio.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 9. Data: 2011-08-15 13:13:28
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/08/2011 17:19, Yakhub wrote:
    > Witam!
    >
    > W liście datowanym 12 sierpnia 2011 (16:15:54) napisano:

    > Gorzej - ja mam Rovera :). Konkretnie to MG ZR.

    Ah, te przełączniki z Civika. :) Wieki temu nawet oglądałem wersję V6,
    całkiem nieźle wyposażone jak na swoją cenę, ale ostatecznie coś innego
    kupiłem.

    > I choć zgadzam się z tym, że auto jest fatalnie wykończone,
    > poskładane byle-jak, i technicznie tandetne, rdzewiejące - to i
    > tak uważam ten model za najpiękniejszy w swojej klasie. Serio.

    ZR jest akurat całkiem ładny, nie ma co kłócić się o gusta. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 10. Data: 2011-08-15 21:35:54
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Rover 620 to to samo, co Honda Accord. Ten pierwszy nieznacznie tanszy
    - jednak porownujac w zeszlym roku swoja Honde z tym Roverem, to
    bezdyskusyjnie na Twoim miejscu bralbym Honde [przede wszystkim lepsza
    jakosc wykonania]. Choc o gustach sie nie dyskutuje, to zewnetrznie
    Honda rowniez jest ladniejsza [wg mnie] - wnetrze to kopia Accorda.

    Pozdrawiam i zycze trafnego wyboru,
    Emil.