    From: Trybun <M...@t...cb>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Router i USENET
    Date: Fri, 13 Sep 2024 10:20:15 +0200

    W dniu 12.09.2024 o 18:40, Olek pisze:

    > W pierwszym poście piszesz, że przez wifi nie ma problemu.
    > Jak rozumiem połączenie wifi jest z tym samym ruterem?
    > No to raczej dziwne by było, gdyby soft rutera inaczej filtrował ruch
    > przez ethernet kablowy i radiowy.
    > Więc to najprawdopodobniej w niższej warstwie jest usterka, czyli
    > spróbuj wymienić kabel sieciowy, później inne gniazdko w ruterze.
    > Jeśli nie pomoże, to jeszcze karta sieciowa komputera może być
    > uszkodzona. Do komputera można podpiąć inną kartę.
    >
    > Z grubsza połączenie możesz potestować np. tak:
    > ping -t -l 1500 192.168.1.1

> [...]

    Nie, w miarę używania okazuje się że wifi tylko czasowo spowalnia
    zjawisko, np przy kablu zawieszenie serwera następuje po minucie
    nieużywania to wifi trochę ten czas wydłuża, ale zawieszenie też następuje.
    Przetestowałem pingowanie przy włączonym Thunderbirdzie i włączonym
    serwerze Paganini, wykres równy jak stół, ale serwer w trakcie testu się
    zawiesił..  A więc to chyba nie wina routera. Spróbuje poszukać jeszcze
    tego starego TP-Linka, i na nim spróbować, ale wielkiej nadziei nie ma..