eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRouter huawei b593-s22 a modem E3276, E3372 stabilność czułośćRe: Router huawei b593-s22 a modem E3276, E3372 stabilność czułość
  • Data: 2014-12-10 16:11:26
    Temat: Re: Router huawei b593-s22 a modem E3276, E3372 stabilność czułość
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    tolek wrote:
    > Pytanie do osoby, która praktycznie sprawdziła wyższość, niższość użycia
    > do mobilnego neta routera b593-s22 względem modemu E3276.
    > Czy ten router ma większą czułość samego toru radiowego 1800MHz niż
    > wskazany modem USB? Czyli kładziemy oba na parapecie bez dołaczania
    > zewnętrznych anten. Czy czułościowo wypadną podobnie?
    > Jak ze stabilnością przy wygenerowaniu np jakiego torrenta?
    > Na forum o LTE przykładowo wyczytałem, że b593-s22 wytrzymał bez resetu
    > 6 tygodni, a modem USB wpięty do routera z alternatywnym oprogramowaniem
> [...]

    To jest pytanie z cyklu o wyższości świąt.

    Modemorouter 3G jest rozwiązaniem wygodnym, zintegrowanym, na które nie
    wgrasz oprogramowania open source i pewnie tańszym w zakupie (przy
    założeniu, że teraz nie masz nic). Wadą jest to, że jak wejdzie inna
    technologia, to stoisz w miejscu.

    Zwykły router z USB, oprogramowaniem open source i przypiętym modemem to
    rozwiązanie dla dociekliwych, droższe w zakupie. Ale jak wejdzie LTE+
    DC, to możesz wymienić sam gwizdek i nadal być za pan brat z najnowszą
    techlonogią.