  • 21. Data: 2010-08-31 10:34:22
    Temat: Re: Router WiFi - do czego przydaje się złącze USB?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"
    >Przecież można dać wyświetlacz:
    >http://eko.one.pl/?p=openwrt-lcd4linux

    Owszem. Ale jest to strasznie upierdliwe w porównaniu z podłączeniem
    klawiatury. :-)

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 22. Data: 2010-08-31 13:47:40
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Mon, 30 Aug 2010 21:42:41 +0200, konieczko wrote:

    > podlaczyc mozesz ale to nie znaczy ze software bedzie to obslugiwal.

    Owszem, będzie. Specjalnie podałem przykłady z życia, ludzie to podłączają
    i routery obsługują, oczywiście zwykle trzeba coś doinstalować.

    A Asus WL-500gp obsługuje kamery internetowy na fabrycznym firmwarze.

    --
    Mar.

  • 23. Data: 2010-08-31 16:15:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:s...@e...rdc
    .pl...
    > Owszem. Ale jest to strasznie upierdliwe w porównaniu z podłączeniem
    > klawiatury. :-)

    Nie wiem. Mi osobiście wystarczy podłączony dysk i uruchomiony transmission,
    serwer ftp i samba.

  • 24. Data: 2010-09-01 13:33:31
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Yakhub" napisał:

    > A to inna bajka :). Ale jakiś prosty interfejs użytkownika w oparciu o
    > mnóstwo klawiszy i 3 diody jestem w stanie sobie wyobrazić.

    Przestańcie wypisywać bzdury! Masz nieodparty nakaz pisania, to pisz
    pamiętnik.

    Remek

  • 25. Data: 2010-09-01 15:03:31
    Od: " 666" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Najprościej:
    Do wpięcia komputera celem wpisania początkowych ustawień routera, w tym
    sieci WiFi ;-))

    -----

    > Witam, powiedzcie mi proszę, do czego służą złącza USB w niektórych
    modelach Routerów WiFi?

  • 26. Data: 2010-09-01 20:24:31
    Od: "Worfik" <s...@g...com>

    Użytkownik " 666" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Najprościej:
    > Do wpięcia komputera celem wpisania początkowych ustawień routera, w tym
    > sieci WiFi ;-))

    O to to to.. A tak pryz okazji, masz pozyczyc kabelek do podlaczenia, bo
    swoj zgubilem..

  • 27. Data: 2010-09-01 23:57:56
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-01 22:24, Worfik pisze:
    > Użytkownik " 666"<j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > O to to to.. A tak pryz okazji, masz pozyczyc kabelek do podlaczenia, bo
    > swoj zgubilem..

    To sobie kup. Z 5 zł. kosztuje.

    --
    animka

  • 28. Data: 2010-09-02 18:40:53
    Od: "Worfik" <s...@g...com>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    >To sobie kup. Z 5 zł. kosztuje.

    To znajdz mi taki kabel za 5 zl;)

  • 29. Data: 2010-09-02 20:05:53
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-02 20:40, Worfik pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > To znajdz mi taki kabel za 5 zl;)

    Podejrzewam, że taki sam jak do skanera (A/B). Podaj parametry tego kabla.

    --
    animka

  • 30. Data: 2010-09-03 18:50:09
    Od: "Worfik" <s...@g...com>

    W dniu 2010-09-02 20:40, Worfik pisze:

    >Podejrzewam, że taki sam jak do skanera (A/B). Podaj parametry tego kabla.

    No wlasnie nie. I nie kosztuja te kabelki 5 zl. Abstrachujac od tego ze
    zupenie sie do tego nie nadaja. Przeciez i router i komp ma wyjscie A...
    Jednym slowem niedasie.