  • 11. Data: 2010-08-30 19:42:41
    Temat: Re: Router WiFi - do czego przydaje się złącze USB?
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-30 21:28, MAR pisze:

    > Poza urządzeniami które inni już tutaj podali - można też podłączyć:
    > - kamerę internetową
    > - kartę dźwiękową
    > - hub usb
    > - wyświetlacz lcd

    podlaczyc mozesz ale to nie znaczy ze software bedzie to obslugiwal.

  • 12. Data: 2010-08-30 20:12:28
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Mon, 30 Aug 2010 16:53:07 +0200, shaman wrote:
    > pokapowałem, że w takim urządzeniu może pracować pełnoprawny
    > system linuxowy

    http://techniczny.wordpress.com/2009/08/30/podlaczam
    -dysk-usb-do-dlinka-dir-320
    + reszta tegoz blogu.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 13. Data: 2010-08-31 07:46:20
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 16:54:15 +0200, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > Podlacz do niego klawiature i myszke ;)

    Tak z ciekawości - byłoby to realne?

    --
    Yakhub

  • 14. Data: 2010-08-31 08:18:12
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Yakhub pisze:

    > Tak z ciekawości - byłoby to realne?

    Oto realia :D

    http://allegro.pl/10-led-diodowa-lampka-usb-laptop-p
    c-lampa-diody-i1208307558.html
    http://allegro.pl/wiatrak-diody-usb-wentylator-on-of
    f-chlodzacy-f-v-i1193910747.html
    http://allegro.pl/nowosc-odkurzacz-do-laptopa-usb-va
    kos-i1195992659.html
    http://allegro.pl/czytnik-linii-papilarnych-fingerpr
    int-security-i1199865645.html
    etc.

    Do założyciela wątku: służę inwencją w przypadku braku weny. ;) :)

    Pzdr, OMSON

  • 15. Data: 2010-08-31 08:45:49
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Yakhub"

    A dlaczego nie?

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb
    `b K...@e...eu.org d'

  • 16. Data: 2010-08-31 08:58:38
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 10:45:49 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

    > A dlaczego nie?

    OK, rozszerzę pytanie: czy jakikolwiek ruter z jakimkolwiek _już_gotowym_
    softem będzie z tym współpracował?

    --
    Yakhub

  • 17. Data: 2010-08-31 09:31:23
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Yakhub"
    >OK, rozszerzę pytanie: czy jakikolwiek ruter z jakimkolwiek _już_gotowym_
    >softem będzie z tym współpracował?

    Zależy co rozumiesz przez "już gotowy". Pytanie czy moduły USB-HID nie robią
    jakichś problemów przy kompilacji na te cosie, co bywają w WRT-like.
    I tyle.
    Inna sprawa, po co komu klawiatura bez ekranu :-)

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 18. Data: 2010-08-31 09:35:14
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 11:31:23 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

> [...]
    > I tyle.
    > Inna sprawa, po co komu klawiatura bez ekranu :-)

    A to inna bajka :). Ale jakiś prosty interfejs użytkownika w oparciu o
    mnóstwo klawiszy i 3 diody jestem w stanie sobie wyobrazić.

    --
    Yakhub

  • 19. Data: 2010-08-31 09:47:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:s...@e...rdc
    .pl...
> [...]
    > I tyle.
    > Inna sprawa, po co komu klawiatura bez ekranu :-)

    Przecież można dać wyświetlacz:
    http://eko.one.pl/?p=openwrt-lcd4linux

  • 20. Data: 2010-08-31 09:47:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > podlaczyc mozesz ale to nie znaczy ze software bedzie to obslugiwal.

    OpenWRT obsługuje.