  • Data: 2014-04-10 11:24:54
    Temat: Re: Router WiFi/USB & modem USB
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-10 10:29, Uncle Pete pisze:

    > Mam dokładnie taki sam zestaw od 2 lat i problemów z wydajnością
    > prądową nie mam - w każdym bądź razie podłączenie modemu przez aktywny
    > hub nie pomaga. Pomaga natomiast podłączenie zewnętrznej anteny (w
    > moim przypadku yagi na dachu). Poważną wadą tych modemów jst bardzo
    > słąbe gniazdo antenowe - łatwo się wyłamuje.

    U mnie (chyba ze względu na dość słaby sygnał, mimo dodatkowej anteny
    zewnętrznej) pomaga taki hub. Bez huba dioda od modemu na routerze
    migocze, zamiast swiecić stabilnym swiatłem, i brak stabilnej łączniości
    z netem. Dopiero podłączenie huba sprawia że te problemy znikają.

    Ja akurat mam już doświadczenie z takimi gniazdami do anteny - np w
    AnyData 635 WA to gniazdo było jeszcze bardziej delikatniejsze (podatne
    na wyłamanie. Po prostu zamiast na siłę trzeba delikatnie wkręcać wtyk
    anteny w gniazdo modemu.