  • Data: 2014-05-14 21:45:40
    Temat: Re: Router WIFI na karte -3G+LTE
    Od: xxx <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zależy od tego, czy na działce masz dobry sygnał HSPA+, czy też słaby.
    > Czy potrzebujesz podłączyć tylko jednego laptopa i jednego
    > tableta/smartfona, czy też potencjalnie będzie więcej chętnych, np.
    > powyżej 5 na raz. Czy urządzenie może być stacjonarne - tzb. zasilane z
    > sieci 230 V, czy musi być mobilne, czyli posiadać własną baterię.

    Na działce mam bardzo dobry zasięg HSDPA Plusa (na zewnatrz budynku
    100%, przy oknie -80%, a wg mapy nawet LTE- odległość do BTSa jakieś
    2,5-3km.

> [...]
    > - router Netgear WNR3500L v2 z wgranym Tomato,
    > - modem Huawei E-3131 s-2 + antena,
    > - karta SIM wybranego operatora.
    >
    > Działa to super, sygnał WiFi silny (w przeciwieństwie do mobilnych
    > routerów bateryjnych) pokrywa całą działkę i jeszcze sporo dookoła,
    > działa to stabilnie, można podłączyć na raz wszystkich znajomych ze
    > smarfonami, laptopami, tabletami, który akurat wpadną na działkę, można
    > jeszcze sporo różnych rzeczy.
    >
    > Wady - stalochłonność, czyli zasilanie z sieci 230 V oraz brak obsługi
    > SMS (routery mobilne dają możliwość czytania i wysyłania SMSów z panelu

    Jak dla mnie router może stać na parapecie przy oknie i być podłączony
    do gniazdka 220V tylko wtedy gdy korzystam z netu.
    Huawei B593 wydaje sie być optymalny chyba (LTE, wifi , micro SIM)