  • Data: 2010-11-15 10:00:48
    Temat: Re: Router
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Nov 2010 10:47:55 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Trzeba wrzucić samemu. Firmowe w wersji GL jest stabilne (linux), ale
    > jednak części tego co potrzebujesz nie ma.

    To już mniej fajnie.

    > Byle ci switch nie przełączył całej komunikacji wtedy na 100Mbps, takie
    > kwiatki też widziałem :)

    Do tego switcha (Netgear Platinum Gigabit Switch 8 Port - GS608) już miałem
    podłączone urządzenia z sieciówkami zarówno 100Mbit, jak i 1000Mbit. To co
    mogło działać maksymalnie na 100Mbit działało na 100Mbit, reszta fruwała po
    gigabitcie.

    > Nie zauważyłem. Zdarzyło mi się przez sklerozę zostawić włączonego
    > utorrenta i jednocześnie serwer CoD4 dla znajomych uruchomić i normalnie
    > dało się grać - co jest zasługą naprawdę nieźle działającego QoS.
    > Jedyne co podobno nie daje rady to QoS ustawiony na detekcję protokołów a
    > nie na porty, ale nie miałem okazji tego sprawdzić :)

    Dzięki za info. :)

    [ Kobiety przywiązują się przez względy. (Stendhal) ]