  • Data: 2011-11-24 22:28:17
    Temat: Re: Rosyjska kompilacja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24 Nov 2011 21:12:44 GMT, to napisał(a):
    > begin J.F
    >
    > Tyle, że nie jeździmy tylko po śniegu. Na śniegu to i niektóre nalewki są
    > niezłe. Po drugie Frigo 2 wcale nie jest taka tania, w rozmiarze
    > 205/55/16 może i należy do jednych z tańszych, ale dokładając 10-20%
    > można już przebierać w dużo lepszych oponach.

    Lepszych, czy tylko drozszych ?
    Mozna gdzies jazde probna zrobic, zeby sie przekonac ?

    > Nie wiem jak w przypadku mniejszych rozmiarów.

    No coz, przyjmijmy ze mowimy o osobach ktore stac na drogie samochody i na
    opony tez.

    Aczkolwiek ... powiedzmy ze mam doswiadczenie z typem X, uwazam ze to dobre
    opony, a teraz mam nowe auto .. kupowac X, czy wybierac "lepsze" ?

    J.