    From: TM <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rosnąca temperatura silnika
    Date: Wed, 28 Jul 2010 13:32:46 +0200

    On Sun, 25 Jul 2010 09:56:56 -0700 (PDT)
    Hautameki <h...@g...com> wrote:

    > Witam
    >
    > W pewnym momencie jazdy zauważyłem, że temperatura silnika zaczyna
    > niepokojąco rosnąć. Przyczyną był wyciek płynu chłodniczego z węża
    > prowadzącego do silnika. Układ uszczelniłem, zalałem płyn w
    > zbiorniczku wyrównawczym na max, niby wszystko ok.
    >
    > Po pełnym rozgrzaniu silnika na postoju temperatura nadal rośnie. Co
    > może być przyczyną?
    > Auto - honda civic hatch. z 1995r
    > Zaznaczam, że nigdy nie miałem podobnych problemów, nawet po bardzo
    > ostrej jeździe wskazówka temperatury silnika stała nieruchomo w
> [...]

    Dwa razy takie cos mialem (Civic 2000r, 1.4 90KM). Pierwszy razem
    padla uszczelka pod glowica, po dluzszej trasie jak sie zatrzymywalem
    wzrastala temp silnika, wystarczylo przelac zawartosc
    zbiorniczka chlodnicy do chlodnicy i przez jakis czas by spokoj ..
    potem ponownie zbieralo sie w zbiorniczku. Po wizycie w warsztacie
    okazalo sie ze padla uszczelka pod glowca.
    Drugi raz niedawno .. myslalem ze znow sie to stalo, na szczescie
    tym razem cos z elektronika bylo, wariowal czujnik temp. 90zl w
    warsztacie i jak reka odjal.

    --
    TM