-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rosnąca liczba biegów...
Date: Fri, 24 Jan 2014 19:35:19 +0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 39
Message-ID: <lbuf9n$vc0$29@dont-email.me>
References: <lbpoa1$26l$1@news.task.gda.pl> <lbpqmh$t0k$3@dont-email.me> <
lbuao2$vc0$26@dont-email.me> <lbucj5$vc0$27@dont-email.me> <37861468.
20140124200708@pik-net.pl.invalid>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 24 Jan 2014 19:35:19 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="18a89ba1a4fe57877431e56119fabf4a";
logging-data="32128";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/FH+xZQ6WsGNXO3L218iRI"
User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
Cancel-Lock: sha1:ugBJgmwdmbfFbR2dwwWxpeCvGXU=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520965
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 24 Jan 2014 20:07:08 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Dawaj co masz, nie przewlekaj. A jak nie masz, to odnieś się do tego,
> co dostałeś w linku.
Proszę bardzo, oto wykres z ładnie naniesionym pomiarem przy trzech
różnych obciążeniach 25%/50%/100%
http://us1.webpublications.com.au/static/images/arti
cles/
i1126/112611_6mg.jpg
Jednostki co prawda nie metryczne, ale to nie przeszkadza prawda?
Co widać na wykresie? Jednostkowe zużycie paliwa podano w podano w
funtach/KM/godzinę.
Przy 25% obciążeniu:
dla 1500 rpm wynosi 1,1
dla 2000 rpm wynosi 1,0
dla 3000 rpm wynosi już tylko 0,77
Przy 50% obciążeniu:
dla 1500 rpm wynosi 0,58
dla 2000 rpm wynosi 0,52
dla 3000 rpm wynosi 0,47
Przy 100% obciązeniu:
dla 1500 rpm wynosi 0,49
dla 2500 rpm wynosi 0,45
dla 3000 rpm wynosi 0,43
Otóż wychodzi na to, że szczególnie przy małym obciążeniu warto ten
silnik kręcić dość wysoko, bo różnica w zużyciu paliwa sięga 30%. Przy
większym obciążeniu zysk jest mniejszy, ale nadal warto.
Tomek
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.14 20:47 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 20:56 Tomasz Stiller
- 24.01.14 21:00 Tomasz Stiller
- 24.01.14 21:25 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 21:31 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 21:33 Tomasz Stiller
- 24.01.14 21:39 Tomasz Stiller
- 24.01.14 21:46 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 21:47 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 22:32 Robert Rędziak
- 24.01.14 22:38 Robert Rędziak
- 24.01.14 22:43 Robert Rędziak
- 24.01.14 22:49 Robert Rędziak
- 24.01.14 22:50 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 23:24 Michał Jankowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
- Kopidół
- Pierwsze Twizy :D
- Kolejny pożar
- Walka o prad :D
- jakie klocki do elektryka?
- Czym jeździ Myjk
Najnowsze wątki
- 2024-11-02 piszę list do św Mikołaja
- 2024-11-01 karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-01 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-01 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-01 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-11-01 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Chrzanów => Specjalista ds. PR Produktowego <=
- 2024-11-01 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-01 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=