-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rosnąca liczba biegów...
Date: Fri, 24 Jan 2014 19:35:19 +0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 39
Message-ID: <lbuf9n$vc0$29@dont-email.me>
References: <lbpoa1$26l$1@news.task.gda.pl> <lbpqmh$t0k$3@dont-email.me> <
lbuao2$vc0$26@dont-email.me> <lbucj5$vc0$27@dont-email.me> <37861468.
20140124200708@pik-net.pl.invalid>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 24 Jan 2014 19:35:19 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="18a89ba1a4fe57877431e56119fabf4a";
logging-data="32128";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/FH+xZQ6WsGNXO3L218iRI"
User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
Cancel-Lock: sha1:ugBJgmwdmbfFbR2dwwWxpeCvGXU=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520965
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 24 Jan 2014 20:07:08 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Dawaj co masz, nie przewlekaj. A jak nie masz, to odnieś się do tego,
> co dostałeś w linku.
Proszę bardzo, oto wykres z ładnie naniesionym pomiarem przy trzech
różnych obciążeniach 25%/50%/100%
http://us1.webpublications.com.au/static/images/arti
cles/
i1126/112611_6mg.jpg
Jednostki co prawda nie metryczne, ale to nie przeszkadza prawda?
Co widać na wykresie? Jednostkowe zużycie paliwa podano w podano w
funtach/KM/godzinę.
Przy 25% obciążeniu:
dla 1500 rpm wynosi 1,1
dla 2000 rpm wynosi 1,0
dla 3000 rpm wynosi już tylko 0,77
Przy 50% obciążeniu:
dla 1500 rpm wynosi 0,58
dla 2000 rpm wynosi 0,52
dla 3000 rpm wynosi 0,47
Przy 100% obciązeniu:
dla 1500 rpm wynosi 0,49
dla 2500 rpm wynosi 0,45
dla 3000 rpm wynosi 0,43
Otóż wychodzi na to, że szczególnie przy małym obciążeniu warto ten
silnik kręcić dość wysoko, bo różnica w zużyciu paliwa sięga 30%. Przy
większym obciążeniu zysk jest mniejszy, ale nadal warto.
Tomek
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.14 20:47 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 20:56 Tomasz Stiller
- 24.01.14 21:00 Tomasz Stiller
- 24.01.14 21:25 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 21:31 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 21:33 Tomasz Stiller
- 24.01.14 21:39 Tomasz Stiller
- 24.01.14 21:46 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 21:47 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 22:32 Robert Rędziak
- 24.01.14 22:38 Robert Rędziak
- 24.01.14 22:43 Robert Rędziak
- 24.01.14 22:49 Robert Rędziak
- 24.01.14 22:50 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 23:24 Michał Jankowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=