eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRosnąca liczba biegów...Re: Rosnąca liczba biegów...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
    der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rosnąca liczba biegów...
    Date: Fri, 24 Jan 2014 19:35:19 +0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 39
    Message-ID: <lbuf9n$vc0$29@dont-email.me>
    References: <lbpoa1$26l$1@news.task.gda.pl> <lbpqmh$t0k$3@dont-email.me> <
    lbuao2$vc0$26@dont-email.me> <lbucj5$vc0$27@dont-email.me> <37861468.
    20140124200708@pik-net.pl.invalid>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 24 Jan 2014 19:35:19 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="18a89ba1a4fe57877431e56119fabf4a";
    logging-data="32128";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/FH+xZQ6WsGNXO3L218iRI"
    User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
    Cancel-Lock: sha1:ugBJgmwdmbfFbR2dwwWxpeCvGXU=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520965
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 24 Jan 2014 20:07:08 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Dawaj co masz, nie przewlekaj. A jak nie masz, to odnieś się do tego,
    > co dostałeś w linku.

    Proszę bardzo, oto wykres z ładnie naniesionym pomiarem przy trzech
    różnych obciążeniach 25%/50%/100%

    http://us1.webpublications.com.au/static/images/arti
    cles/
    i1126/112611_6mg.jpg

    Jednostki co prawda nie metryczne, ale to nie przeszkadza prawda?

    Co widać na wykresie? Jednostkowe zużycie paliwa podano w podano w
    funtach/KM/godzinę.

    Przy 25% obciążeniu:

    dla 1500 rpm wynosi 1,1
    dla 2000 rpm wynosi 1,0
    dla 3000 rpm wynosi już tylko 0,77

    Przy 50% obciążeniu:

    dla 1500 rpm wynosi 0,58
    dla 2000 rpm wynosi 0,52
    dla 3000 rpm wynosi 0,47

    Przy 100% obciązeniu:

    dla 1500 rpm wynosi 0,49
    dla 2500 rpm wynosi 0,45
    dla 3000 rpm wynosi 0,43

    Otóż wychodzi na to, że szczególnie przy małym obciążeniu warto ten
    silnik kręcić dość wysoko, bo różnica w zużyciu paliwa sięga 30%. Przy
    większym obciążeniu zysk jest mniejszy, ale nadal warto.

    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: