eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRosnąca liczba biegów...Re: Rosnąca liczba biegów...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a
    -01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 23 Jan 2014 11:06:54 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Rosnąca liczba biegów...
    In-Reply-To: <lbqniq$d43$1@usenet.news.interia.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1401231104390.3444@quad>
    References: <lbpoa1$26l$1@news.task.gda.pl> <3191fena54z9$.dcy5fdwkrep7.dlg@
    40tude.net> <lbpqmh$t0k$3@dont-email.me>
    <j7hmior9mb7q.c45c8en3rvas$.dlg@40tude.net>
    <52e0dc9b$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbqniq$d43$1@usenet.news.interia.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 20
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1390472186 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2217 83.15.167.123:64244
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1905
    X-Received-Body-CRC: 3384934042
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520605
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 23 Jan 2014, Adam wrote:

    > W dniu 2014-01-23 10:10, ToMasz pisze:
    >> (...)
    >> 2. Były próby wykonania silnika ( i samochodu) który będzie pracował
    >> tylko na konkretnie zadanych obrotach, napędzał generator, a generator
    >> silniki elektryczne napędzające koła. duże straty nieprawdaż? otóż
    >> dzięki optymalnej pracy silnika spalinowego okazało się ze sumarycznie
    >> wychodzi na zero....
    >>
    >
    > Przecież prawie wszystkie lokomotywy spalinowe (kolejowe) mają napęd
    > hybrydowy, czyli silnik spalinowy napędza silniki elektryczne.

    Dla porządku trzeba dodać, że w lokomotywie nie przeszkadza wada
    główna tego rozwiązania, czyli łączna masa dwu silników i prądnicy.
    W samochodzie "na zero" może wyjść uzyskiwana moc, ale już nie
    czas potrzebny do rozpędzenia do 100km/h ;)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: