-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rosnąca liczba biegów...
Date: Thu, 23 Jan 2014 10:32:09 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 18
Message-ID: <lbqniq$d43$1@usenet.news.interia.pl>
References: <lbpoa1$26l$1@news.task.gda.pl> <3191fena54z9$.dcy5fdwkrep7.dlg@
40tude.net> <lbpqmh$t0k$3@dont-email.me>
<j7hmior9mb7q.c45c8en3rvas$.dlg@40tude.net>
<52e0dc9b$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1390469530 13443 83.15.205.22 (23 Jan 2014 09:32:10
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Jan 2014 09:32:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.2.0
In-Reply-To: <52e0dc9b$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520599
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-01-23 10:10, ToMasz pisze:
>(...)
> 2. Były próby wykonania silnika ( i samochodu) który będzie pracował
> tylko na konkretnie zadanych obrotach, napędzał generator, a generator
> silniki elektryczne napędzające koła. duże straty nieprawdaż? otóż
> dzięki optymalnej pracy silnika spalinowego okazało się ze sumarycznie
> wychodzi na zero....
>
Przecież prawie wszystkie lokomotywy spalinowe (kolejowe) mają napęd
hybrydowy, czyli silnik spalinowy napędza silniki elektryczne.
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 23.01.14 10:36 RoMan Mandziejewicz
- 23.01.14 10:38 AZ
- 23.01.14 10:48 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 23.01.14 10:55 RoMan Mandziejewicz
- 23.01.14 11:06 Gotfryd Smolik news
- 23.01.14 11:18 Andrzej Lawa
- 23.01.14 12:05 Tadzik
- 23.01.14 12:26 Tomasz Stiller
- 23.01.14 12:32 Tomasz Stiller
- 23.01.14 12:35 AZ
- 23.01.14 13:31 Andrzej Lawa
- 23.01.14 14:00 Tomasz Stiller
- 23.01.14 14:02 Tomasz Stiller
- 23.01.14 14:05 Gotfryd Smolik news
- 23.01.14 14:08 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe