-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rosnąca liczba biegów...
Date: Thu, 23 Jan 2014 01:19:13 +0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 12
Message-ID: <lbpqmh$t0k$3@dont-email.me>
References: <lbpoa1$26l$1@news.task.gda.pl> <3191fena54z9$.dcy5fdwkrep7.dlg@
40tude.net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 23 Jan 2014 01:19:13 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="18a89ba1a4fe57877431e56119fabf4a";
logging-data="29716";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/ylEiCxYl7ccwmxesL2zUk"
User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
Cancel-Lock: sha1:4K3xtDnKZyYxHEInWu6jgXqHvWQ=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520580
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 23 Jan 2014 01:56:20 +0100, Tomasz Pyra wrote:
> A skoro tak, to warto zrobić bieg który umożliwi jazdę z tą prędkością
> przy niższych obrotach, gdzie tą stosunkowo niską moc silnik generuje
> sprawniej.
Tylko, że jest dokładnie odwrotnie. Silnik pracuje sprawniej przy
znamionowym obciążeniu i znamionowych obrotach. Nie minimalnym obciążeniu
i minimalnych obrotach - wtedy sprawność takiego typowego spalinowca jest
najgorsza.
Tomek
Następne wpisy z tego wątku
- 23.01.14 07:13 J.F.
- 23.01.14 07:46 J.F.
- 23.01.14 09:34 RoMan Mandziejewicz
- 23.01.14 09:36 RoMan Mandziejewicz
- 23.01.14 10:10 ToMasz
- 23.01.14 10:22 J.F
- 23.01.14 10:33 Maciek
- 23.01.14 10:32 Adam
- 23.01.14 10:36 RoMan Mandziejewicz
- 23.01.14 10:38 AZ
- 23.01.14 10:48 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 23.01.14 10:55 RoMan Mandziejewicz
- 23.01.14 11:06 Gotfryd Smolik news
- 23.01.14 11:18 Andrzej Lawa
- 23.01.14 12:05 Tadzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe