  • Data: 2016-01-04 18:01:50
    Temat: Re: Rosjanie zakładają swetry
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Ale temperatura jaka byla ?

    -15st

    > Ale co znaczy ? Przeciez odpalanie powinno byc na benzynie, a po
    > rozgrzaniu silnika przeskok na gaz.
    > W parowniku juz cieplo, ale jeszcze potrzebne cisnienie w
    > zbiorniku, jak letnia mieszanka z duza iloscia butanu, a w
    > zbiorniku -20, to moze byc problem ... ale przeciez nie z praca na
    > benzynie ...

    Nie wiem. Nie mam pojęcia o gazie. Pewnie tu się dowiem. Ten Duster ma
    zdaje się fabryczny gaz a odmówił współpracy. Nie daje się jeździć na
    gazie. Chyba nie przełącza się. Powiedziałem tylko acha i uciekłem
    szybko bo rozwiązuje problemy elektryczne a nie gazowe.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.