    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rosja to nie kraj
    Date: Mon, 05 Nov 2012 14:08:04 +0100
    <508fd6b4$0$1211$65785112@news.neostrada.pl> <5...@n...home.net.pl>
    <5090279f$0$1300$65785112@news.neostrada.pl>
    <f7qnk3pfeli4.ibvu6ju21u89$.dlg@40tude.net>
    <5090370f$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <q010dd627i96$.1wfdwgbuh4h0y.dlg@40tude.net>
    <k6qmvu$26p$1@node2.news.atman.pl>
    <50910500$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <50918567$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <2kqadidr2fcq$.1euyc5s81wczx$.dlg@40tude.net>
    <5093ad7f$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1211021526140.2352@quad>
    <5093e509$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1211030940260.216@quad>
    <509506c8$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1211051318170.1132@quad>

    > Jakby to rzec - obawiam się że tym razem też opis nie przystaje
    > do tego o czym myślałeś :]

    Jakby to rzecz - obawiam się, że wyrywając z kontekstu wypowiedzi
    zatraciłeś sens pierwotnej dyskusji i roztrwoniłeś się na drobne.
    Kolejna kwestia - skąd możesz wiedzieć o czym myślałem (skoro wyrwałeś
    fragment z kontekstu), a tym bardziej wnioskować, że opis do tego
    "nie przystaje"?

    > (i stąd później flejmy - skąd czytający ma wiedzieć która wersja
    > domniemania brakującej treści jest "jedynie słuszna", Twoim
    > zdaniem?)

    Flejmy powstają np. stąd, że czytający nie doczytuje do końca
    o czym była mowa (czego jesteś niestety przekładem), po czym wyrywa
    sobie fragment z kontekstu i zaczyna dyskutować z własnymi
    tezami. Jeżeli uważasz, że brakuje ci wiedzy na temat brakującej
    treści, to właściwą formą jest dopytanie o jakie sytuacje chodziło.
    Zresztą trochę wyobraźni - sytuacji w mieście wymagających kultury
    i ustąpienia/umożliwienia innym dalszego ruchu jest bez liku.
    Nie da się ich enumeratywnie wyliczyć, podać konkretnych rozwiązań,
    które by uniwersalnie "pasowały" do wszystkiego.