  • 21. Data: 2011-04-04 15:48:47
    Temat: Re: Roomster warto ?
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    Scyzoryk <g...@i...pl> napisał(a):

    > Bagażnik też będzie większy, nawet od wersji kombi...

    jest taki sam, ale czy pakowniejszy to niestety NIE.

    Dlatego podczas zmiany odrzucilem Roomstera, bo miala mniej pakowny bagaznik
    niz moje kombi.

    Samochodzik fajny, choc zdzwili sie jak przyszedlem z walizka, a w zasadzie z
    3-ma bo to 3 in 1 i rowerem ;) i wozek malego ;) chcialem sprawdzic, czy to
    prawda, ze da sie przewiezc rower, ba nawet dwa ;) niestety "moj rower jest
    inny" niz ten na reklamie i sie nie chcial zmiescic ;) nad czym bardzo
    ubolewalem, teraz z perspektywy czasu - wiem o gustach sie nie dyskutuje - to
    jednak wyglada ten pojazd dziwnie, jakby jeden projektant zaczal od przodu, a
    drugi po jego odejsciu konczyl lub na odwrot mial byc fajny pojazd od tylu,
    ale unifikacja z innymi modelami wymusila przod ;).

    jeden plus - ktory akurat nie jest dla mnie tak wazny jak jego pakownosc - to
    lepsze prowadzenie Skody i chyba wygodniejsze fotele, choc co mozna powiedziec
    wiecej po 25 minutowej przejazdce ;) w salonie, prawda by penwie wyszla po
    16-17 godzinach za fajera, czasem dupie wygodnie, a kat biodro-udo jest tak
    niefortuny, ze czlek rodzi po 2 godzinach ;)

  • 22. Data: 2011-04-04 17:27:34
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Wszystko się zgadza. Ma tylko jeden minus - tylna klapa. A ściślej -
    > wysoki dość próg załadunku. Mogli pomyśleć i inaczej to rozwiązać.

    fakt. Jest to problem chyba wszystkich skodzianek. Octavia też ma wysoki
    próg. To był właśnie jeden z warunków, że do firmy kupiliśmy niedawno Megane
    Grandtour zamiast Octavii.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 23. Data: 2011-04-04 17:30:18
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 4 Apr 2011 17:27:34 +0200, Scyzoryk napisał(a):

    > fakt. Jest to problem chyba wszystkich skodzianek. Octavia też ma wysoki
    > próg. To był właśnie jeden z warunków, że do firmy kupiliśmy niedawno Megane
    > Grandtour zamiast Octavii.

    Normalnie emeryci (peemesowi i nie tylko) jak nic.
    Naprawdę.
    Próg załadunku (...) - ręce opadają ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 24. Data: 2011-04-04 17:38:21
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-04 17:30, Seba pisze:

    > Normalnie emeryci (peemesowi i nie tylko) jak nic.
    > Naprawdę.
    > Próg załadunku (...) - ręce opadają ;)

    Seba - przypomnę Ci to za kilka miesięcy... ;P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 25. Data: 2011-04-04 17:39:55
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Normalnie emeryci (peemesowi i nie tylko) jak nic.
    > Naprawdę.
    > Próg załadunku (...) - ręce opadają ;)

    pod kątem wyboru samochodu firmowego, gdzie w moim konkretnym przypadku
    często są wożone paczki ~ 20-30kg jest to bardzo ważny szczegół.

    Przy samochodzie prywatnym pewnie miałoby to drugorzędne znaczenie.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 26. Data: 2011-04-04 17:44:02
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 4 Apr 2011 17:39:55 +0200, Scyzoryk napisał(a):

    > pod kątem wyboru samochodu firmowego, gdzie w moim konkretnym przypadku
    > często są wożone paczki ~ 20-30kg jest to bardzo ważny szczegół.
    >
    > Przy samochodzie prywatnym pewnie miałoby to drugorzędne znaczenie.

    Przynajmniej nie zawiodłem się na starych wygach - 10 min. i już
    zostałem przywrócony do pionu ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 27. Data: 2011-04-05 17:42:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-04 17:30, Seba pisze:

    > Normalnie emeryci (peemesowi i nie tylko) jak nic.
    > Naprawdę.
    > Próg załadunku (...) - ręce opadają ;)

    Przez ten pieprzony próg włożenie skutera na pakę wymaga 2 osób
    ;/ ... progu by nie było - skuter sam bym wrzucał. Co więcej -
    zdecydowanie pomniejsza przestrzeń ładunkową, bo o ile np pralka
    pasuje rozmiarami do "paki" - to nie przejdzie przez wąską
    dziurę. Już się parę razy wkur(*&^ałem na to masakrycznie.
    Lepsze już berlingo etc.

    A co do tdi 1.4 - pewnie z innymi silnikami to to samo - głośno
    w tym gównie, że hej ...

    6008

  • 28. Data: 2011-04-07 10:45:16
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-04-03 00:31, aro333 pisze:
    > Stoję przed dylematem , zakupić starszą powiedzmy z roku 2004/2005 Toyote
    > Corollę w benzynce czy za te same pieniadze kupić Skodę Roomstera Style z
    > 2007 roku z małym przebiegiem , silnik benzyna 1,4 86KM?
    /.../

    > Może ktoś z kolegów ma jakieś doswiadczenie z tym silnikiem pewnie z grupy
    > VW - 1,4 86KM? Co można powiedziec dobrego a co zlego o tym silniczku? I
    > wogóle jak się spisują takie toczydełka jak Roomster?

    Mam Fabię II z tym silnikiem. W normalnym ruchu da się wytrzymać. Na
    autostradzie gorzej, szczególnie przy załadowanym aucie. Z samym
    silnikiem kłopotów nie miałem od 3 lat.

    Minus dla Skody za szybko zużywające się wnętrze - tak samo było w Felicji.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 29. Data: 2011-04-07 23:15:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 05 Apr 2011 17:42:24 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > dziurę. Już się parę razy wkur(*&^ałem na to masakrycznie.
    > Lepsze już berlingo etc.

    Wiesz, ale Berlingo to dużo większy wóz. Nie żeby to wada była...

    --
    ___________ (R)

  • 30. Data: 2011-04-08 19:09:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Wiesz, ale Berlingo to dużo większy wóz. Nie żeby to wada była...

    Nie neguję, ale w arvalu przekraczało mój budżet.

    A teraz totalnie z innej beczki - roomster był uziemiony w
    warsztatach (włamanie, przeryska, turbo) to jeździłem meganką.
    Zrobiłem traskę za dnia 900 kilometrów - wysiadłem prawie jak z
    Żuka. Siedzenia o niebo lepsze w roomsterze niż w megance i lagunie.

    Z tego co pamiętam z Twojego berlingo - mając jednak budżet na
    berlingo czy kangoo zastanawiałbym się ostro, czy ładowność to
    jest to co chciałbym zyskać kosztem komfortu siedzenia. Jednak
    czeski fotel lepsiejszy od francuskiego.

    6008z