-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.d
e!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
ews.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
r-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 5 Jun 2014 18:38:26 +0200
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
In-Reply-To: <8...@m...org>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1406051809040.2532@quad>
References: <3...@m...org> <w...@m...org>
<lm1jtv$f5v$1@usenet.news.interia.pl> <1...@m...org>
<lm1t0k$2vj$1@usenet.news.interia.pl> <z...@m...org>
<lm1vu2$97h$1@usenet.news.interia.pl> <n...@m...org>
<lm37lc$ur7$1@usenet.news.interia.pl> <151e47voslaje$.dlg@myjk.org>
<lm48j6$632$1@usenet.news.interia.pl> <4...@m...org>
<lm4n04$4vd$1@usenet.news.interia.pl> <1kfr6hkpshrxz$.dlg@myjk.org>
<lmen63$dcj$1@speranza.aioe.org> <1...@m...org>
<lmkp9m$6q8$2@speranza.aioe.org> <v...@m...org>
<2...@t...pl>
<oz09tluh48p9$.dlg@myjk.org>
<2...@t...pl>
<8...@m...org>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 75
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1401996073 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2244 83.15.167.123:63865
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2534919
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 4 Jun 2014, Myjk wrote:
> Wed, 4 Jun 2014 13:41:20 +0200, szerszen
>
>> Nie patrz w lustro jak piszesz. Moja interpretacja sprawdza się
>> na rondzie dowolnej wielkości i kształtu,
>
> G. prawda, tobie się nie trzyma nawet na najmniejszych skrzyżowaniach. Na
> klasycznym masz inne zasady niż na okrężnym, nawet jak są tych samych,
> małych gabarytów. Ale to mnie nie dziwi, traktujesz SORO jak "zestaw
> skrzyżowań" to masz spore pole do popisu.
Po prawdzie nie powinienem wypowiadać się za szerszenia, ale jako że
godzisz również w moje stanowisko ;) to się odezwę.
Otóż "zestaw skrzyżowań" jest przypisany do stanu *faktycznego*,
nie wynika z istnienia SORO, wynika z istnienia ronda *lub*
konstrukcji o podobnym charakterze.
Jeśli WYSTĘPUJĄ odrębne "przecięcia kierunków jazdy" to występują,
mamy skrzyżowanie złożone, nijak nie wykluczone w przepisach,
jeśli *faktycznie* *nie* występują, bo mamy (faktycznie) jedno "przecięcie
kierunków jazdy" oznakowane przez C-12, no to... nie występują.
A złożoność skrzyżowania może być spora, trzeba ubolewać że w .pl
nie występuje żadne "rondo magiczne", mogące służyć za przykład ;)
>> Przypisy muszą być uniwersalne i pasowac do dowolnego typu skrzyżowania,
>> a nie jak u ciebie, tylko do malutkich.
>
> To czemu u ciebie inaczej się jeździ na skrzyżowaniu "kwadratowym" (tj.
> z kolizyjnym skrętem w lewo) a inaczej na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym
Nienienie.
Na rondzie (również będącym SORO, podobnie jak poprzednie).
> (i jeszcze tam jakieś rozróżnienia robiłeś w międzyczasie pomiędzy SORO) gdzie
> takowy skręt jest wyeliminowany przez wyspę?
U mnie z definicji skrzyżowania.
Jak wyżej.
Jak jest jedno "przecięcie kierunków" to jest jedno i więcej nie ma.
A jak rondo ma pięć wylotów to może wystąpić pięć "przecież kierunków",
nic dziwnego.
> Czemu na zwykłym skrzyżowaniu bez specyficznych znaków wiesz że masz się
> PRZED manewrem ustawić na właściwe miejsce PRZED skrzyżowaniem (prawo,
> lewo, oś) bo inaczej dasz dupy,
Bo to wynika ze skrętu i nakazu dotyczącego SKRĘTU.
Ten nakaz NIE JEST związany ze skrzyżowaniem!
Czy Ty tego nie widzisz?
(że przepis art.22 dotyczy *SKRĘTU* i nie ma NIC WSPÓLNEGO z tym,
gdzie tego skrętu się dokonuje?)
> a na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym masz to
> w nosie i kombinacje w stosowaniu ww. przepisów zaczynasz dopiero będąc na
> skrzyżowaniu?
Jeśli "znaki inaczej wskazują", to wcale nie mam w nosie, art. 5 PoRD
mi wtedy nakazuje.
Nie mogę mówić za szerszenia ;)
> Nie pitol więc o uniwersalności przepisów
Kiedy tak jest.
> i uniwersalności swojej teorii
> warunkując to wielkością SORO,
A warunkował *wielkością*?
No to popełnił błąd :|
Natomiast jeśli z tej "wielkości" wynika istnienie (lub nieistnienie)
"przecięć", to tylko źle zinterpretował ;)
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 06.06.14 08:51 szerszen
- 06.06.14 09:24 szerszen
- 06.06.14 09:30 szerszen
- 06.06.14 09:34 szerszen
- 06.06.14 09:39 szerszen
- 06.06.14 09:43 r...@k...pl
- 06.06.14 09:46 r...@k...pl
- 06.06.14 09:47 r...@k...pl
- 06.06.14 10:11 r...@k...pl
- 06.06.14 14:14 Gotfryd Smolik news
- 06.06.14 13:48 Gotfryd Smolik news
- 06.06.14 13:56 Gotfryd Smolik news
- 06.06.14 14:24 Shrek
- 06.06.14 13:31 Gotfryd Smolik news
- 06.06.14 14:38 szerszen
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi