-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!cyclone03.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
highwinds-media.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!fee
d-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neo
strada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 5 Jun 2014 19:32:45 +0200
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
In-Reply-To: <987re8y7pox0$.dlg@myjk.org>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1406051854300.2532@quad>
References: <3...@m...org> <1...@m...org>
<lm1t0k$2vj$1@usenet.news.interia.pl> <z...@m...org>
<lm1vu2$97h$1@usenet.news.interia.pl> <n...@m...org>
<lm37lc$ur7$1@usenet.news.interia.pl> <151e47voslaje$.dlg@myjk.org>
<lm48j6$632$1@usenet.news.interia.pl> <4...@m...org>
<lm4n04$4vd$1@usenet.news.interia.pl> <1kfr6hkpshrxz$.dlg@myjk.org>
<lmen63$dcj$1@speranza.aioe.org> <1...@m...org>
<lmkp9m$6q8$2@speranza.aioe.org> <v...@m...org>
<2...@t...pl>
<oz09tluh48p9$.dlg@myjk.org>
<2...@t...pl>
<8...@m...org>
<2...@t...pl>
<987re8y7pox0$.dlg@myjk.org>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 64
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1401996073 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2146 83.15.167.123:63864
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 705276369
X-Received-Bytes: 4215
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2534910
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 5 Jun 2014, Myjk wrote:
> Wed, 4 Jun 2014 15:23:46 +0200, szerszen
>
>> jak one nakazują. Jak nie widzisz różnic w sposobie poruszania
>> się po tych skrzyżowaniach, to co ja ci mogę powiedzieć.
>
> Na kwadratowym też są często wymalowane pasy (dla drogi z pierwszeństwem
> i dla skrętów) a ci z podporządkowanej muszą sobie radzić sami i rżną te
> wymalowane pasy nic sobie nie robiąc z ich przebiegu.
Ależ robiąc, robiąc.
Tak długo jak je "rżną", tak długo nie jadą swoim pasem.
No chyba że "ich pas" też jest wymalowany, i mamy jasne i wyraźne
"przecięcie".
To zaś, po której stronie jezdni stają, wynika z tego, w którą
stronę mają zamiar *skręcić*. Od osi jezdni którą jadą.
To co najwyraźniej jest powodem przynajmniej części długich flejmów,
to nieprzyjmowanie do wiadomości faktu, że niektóre przepisy SĄ
UNIWERSALNE, a tym samym ich działanie NIE MA ZWIĄZKU ze skrzyżowaniem.
To, że akurat na skrzyżowaniu jest niezmiernie łatwo o potrzebę ich
stosowania, i znaczna większość kierujących spotyka się z nimi wyłącznie
na skrzyżowaniach, skutkuje nadintepretacją i próbami wiązania ich
z faktem istnienia skrzyżowania.
>> wymalowane pasy ci na to pozwalają [...]
>
> I znowu nie było mowy znakach,
Dobrze prawisz.
Trzeba trzymać się przyjętych warunków lub wyraźnie zaznaczać,
że chodzi o inny przypadek :)
>> Ależ jest i jest ona regulowana poprzez znaki poziome i pionowe.
>
> Nie jest. Przed skrzyżowaniem, mając zamiar skręcić w lewo, ustawiasz się
> do osi albo na lewym pasie (bo z prawego nie można skręcać), a przed
> skrzyżowaniem (okrężnym)
Nie kłam.
Przed RONDEM.
> już tego nie robisz
Bo NIE SKRĘCA W LEWO.
No chyba że to ktoś z listy ostatnio podrzuconej z youtuba.
Natomiast jak na danym SORO (co wynika z C-12) fizyczne uwarunkowanie
byłoby takie, że SKRĘCA W LEWO, no to... nad czym debatować?
Jak to jest "zwykłe skrzyżowanie" oznakowane C-12, to zamierzający
wyjechać w lewo SKRĘCAJĄ W LEWO.
Tak czy nie?
+++
2. Kierujšcy pojazdem jest obowišzany zbliżyć się:
1) do prawej krawędzi jezdni - jeżeli zamierza skręcić w prawo;
2) do rodka jezdni lub na jezdni o ruchu jednokierunkowym do lewej
jej krawędzi - jeżeli zamierza skręcić w lewo.
---
I jest bez znaczenia, czy chce zjechać między śmietniki, czy skręcić
w inną jezdnię.
Albo, co jak widzę niezmiernie by Cię wkurzyło, zaparkować na
skrzyżowaniu, znaczy na wyspie centralnej :)
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.14 20:41 Gotfryd Smolik news
- 05.06.14 20:49 Gotfryd Smolik news
- 05.06.14 17:46 Gotfryd Smolik news
- 05.06.14 21:09 Gotfryd Smolik news
- 05.06.14 16:26 Gotfryd Smolik news
- 05.06.14 19:57 Gotfryd Smolik news
- 05.06.14 18:38 Gotfryd Smolik news
- 06.06.14 08:51 szerszen
- 06.06.14 09:24 szerszen
- 06.06.14 09:30 szerszen
- 06.06.14 09:34 szerszen
- 06.06.14 09:39 szerszen
- 06.06.14 09:43 r...@k...pl
- 06.06.14 09:46 r...@k...pl
- 06.06.14 09:47 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł