  • 1. Data: 2014-12-29 01:14:39
    Temat: Re: Rondo .. zamiar skrętu.
    Od: "Jankol" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jankol" <b...@w...pl> napisał w wiadomości news:...

    news:16n4pvdiifw17.dlg@myjk.org...
    > Sat, 13 Dec 2014 06:59:08 +0100, Jankol

    > JEST NAPISANE, że należy się ustawić przed zmianą kierunku.
    > Myjk

    Nieprawda, nie jest napisane "przed zmianą kierunku",
    jest napisane "jeżeli zamierza skręcić".
    W którym miejscu wykonujesz skręt na rondzie w rozumieniu
    art. 22.2 PoRD ?
    =====================
    I jak Myjk, zadałem zbyt trudne pytanie ?
    Skręt jest w momencie zjeżdżania z ronda.
    Teraz widzisz, że zjeżdżając z ronda należy robić to z pasa
    zewnętrznego, jeżeli nie ma znaków nakazujących jazdę
    wyznaczonym pasem.

  • 2. Data: 2014-12-29 09:27:33
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2014-12-29 o 01:14, Jankol pisze:

> [...]
    > Teraz widzisz, że zjeżdżając z ronda należy robić to z pasa
    > zewnętrznego, jeżeli nie ma znaków nakazujących jazdę

    Większość kierowców nie wie gdzie chce jechać i decyzję podejmuje w
    ostatniej chwili.
    Dojeżdża do skrzyżowania (szczególnie ronda) z zamiarem jazdy prosto a
    na skrzyżowaniu zmienia zdanie i skręca w prawo lub lewo.
    Ciekawe jak przeszli badania psychotechniczne przy takim niezdecydowaniu?

  • 3. Data: 2014-12-29 15:18:06
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-12-29 o 09:27, t-1 pisze:

> [...]
    > na skrzyżowaniu zmienia zdanie i skręca w prawo lub lewo.
    > Ciekawe jak przeszli badania psychotechniczne przy takim niezdecydowaniu?

    Ciekawe, przy pomocy jakich badań określiłeś tę niezdecydowaną większość.

    Ewa

  • 4. Data: 2014-12-29 15:36:12
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    FEniks wydumał(a) w news:54a1629e$0$20134$65785112@news.neostrada.pl :
    > Ciekawe, przy pomocy jakich badań określiłeś tę niezdecydowaną większość.

    Hmm czasem jak obserwuję *takich* kierowców (gdzie niestety wiekszośc to
    kobiety) w takich zachowaniach, odnosze wrażenie że dany kierowca DOSKONALE
    wie gdzie _nie_ chce jechać, natomiast nie bardzo wie GDZIE chce jechać.
    Mozna to samo zaoberwowac w markecie (podczas zakupów) czy w restauracji,
    sklepie z odzieżą itp. Pewność i zdecydowanie to raczej domena facetów
    (niekoniecznie własciwa) ale często (90%)prawidlowa reakcja. Nie ma to nic
    wspólnego z szowinistyczną swinią i nie jest to temat wyssany z palca. Stąd
    własnie sie bierze...niby wieksza ostrożność u kobiet w prowadzeniu pojazdu.
    Tam gdzie facet jedzie, wyprzedza itp, kobieta często nie podejmuje
    decyzji...a tym samym załapuje się na "brak reakcji" czy "brak kolizji". Ma
    to podobno zwiazek z instynktem macierzyńskim i ochroną życia ale tylko w
    tendencji spogladania na sprawę z jednego punktu. W wielomiejscowej ocenie
    (z różnych punktów spogladania na takie zachowanie) średnia wypada gdzieś po
    srodku :)

    http://www.depart.pl/pl/z-cyklu-kobieta-za-kierownic
    a-fakty-i-mity

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 5. Data: 2014-12-29 15:57:33
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu poniedziałek, 29 grudnia 2014 15:37:12 UTC+1 użytkownik MichaelData(R)
    napisał:

    > Tam gdzie facet jedzie, wyprzedza itp, kobieta często nie podejmuje
    > decyzji...a tym samym załapuje się na "brak reakcji" czy "brak kolizji".

    + ja bym dodal jeszcze brak umiejetnosci przewidywania chocby na pare sekund do produ
    ;)

    Do pracy jade waska droga, z poszerzanymi mijankami w kilku miejscach, wszystkie po
    lewej, czyli jadacy z przeciwka powinien zjechac, zeby sprawnie sie minac.
    Co jakis czas zdarzy sie, ze pojazd z przeciwka przejedzie za mijanke i... staje +
    czeka az sie przecisne - 9 na 10 przypadkow to kobieta, choc pewnie kobiety to mniej
    niz 30% jadacych tam kierowcow...
    Mijanie z facetami wyglada tak, ze zazwyczaj udaje sie tak zsynchronizowac prdkosci,
    ze oba pojazdy rownoczesnie trafiaja w mijanke i nikt specjalnie nie zwalnia ponizej
    ~30km/h

    WS

  • 6. Data: 2014-12-29 23:52:02
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    napisał:

> [...]
    prdkosci, ze oba pojazdy rownoczesnie trafiaja w mijanke i nikt specjalnie nie

    Nagle zmieniliście temat, bo kobieta włączyła się do dyskusji?
    Phi, jacyś niezdecydowani jesteście.
    ;-)

    Ewa

  • 7. Data: 2014-12-30 00:53:42
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "FEniks" wydumał(a) w wiadomości ID
    > Nagle zmieniliście temat, bo kobieta włączyła się do dyskusji?
    > Phi, jacyś niezdecydowani jesteście.
    > ;-)

    Zdecydowani. A jakże :] Skoro kobieta, to trzeba napisać...co facetów "boli". Ja
    również słucham uważnie, kiedy kobieta podaje argumenty i raczej staram się
    znaleźć wspólne zdanie ale dokładnie wtedy, kiedy przedstawia argumenty a nie
    komentuje :p
    --
    Michael________