-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Rondo vs. skrzyżowanie
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <5256a891$0$29758$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<5256bf61$0$29768$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org>
<5257cf60$0$32701$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Fri, 11 Oct 2013 13:29:14 +0200
Message-ID: <10bhzxc8qquuq$.dlg@myjk.org>
Lines: 27
NNTP-Posting-Host: 83.13.244.130
X-Trace: 1381490965 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 29763 83.13.244.130:51332
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2507004
[ ukryj nagłówki ]Fri, 11 Oct 2013 12:13:43 +0200, PlaMa
> Mnie uczono tak jak narysowałem niżej i takie rozwiązanie uważam za
> logiczne i tego się trzymam.
To jest jedna z teorii. Problem z tym rozwiązaniem jest taki, że rondo jest
substytutem skrzyżowania (jednego), a nie jak jak w głoszonej teorii --
czterech lub więcej "małych" skrzyżowań. Kłóci się to z PORD, bo to nie
rozróznia ronda jako specyficznego obiektu, czyli nie definiuje go jako
zestaw skrzyżowań, tylko nadal traktuje jako jedno skrzyżowanie.
Ta teoria ma też jedną poważną wadę, mianowicie praktycznie uniemożliwia
zjazd z ronda z wewnętrznego pasa nakazując zmianę pasa na zewnętrzny
(prawy) przed zjazdem, co skutkuje zmniejszeniem jego przepustowości i
prowadzi do wystąpienia punktów kolizyjnych, nawet z pojazdami
poruszającymi się z tego samego i w tym samym kierunku.
> http://oi39.tinypic.com/vzhhck.jpg
To nie jest rondo turbinowe. Turbinówka ma bardzo specyficzny kształt
przypominający, tu pewnie nie zaskoczę, turbinę. Kształt powoduje, że w
przypadku trzymania się prawej krawędzi zawsze kiedyś z ronda się wyjedzie,
nawet pomimo chęci złamania przepisów i przejechania po liniach. Twój
przykład to taka nieudana próba wanabe rondo turbinowe.
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.13 13:45 PlaMa
- 11.10.13 13:50 Myjk
- 11.10.13 14:23 PlaMa
- 11.10.13 14:29 Myjk
- 11.10.13 14:36 PlaMa
- 11.10.13 14:42 Myjk
- 11.10.13 19:56 Shrek
- 11.10.13 21:45 Myjk
- 12.10.13 15:36 Shrek
- 29.11.13 10:33 r...@k...pl
- 29.11.13 15:12 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=