  • Data: 2010-06-30 06:15:07
    Temat: Re: Rondo, pierwszeństwo ?
    Od: "Tolkos" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i0c5sl$uef$1@news.onet.pl...
    > Ale muszę coś doprecyzować, i to z Tobą, bo
    > zacząłeś całą tę dyskusję. Ustalmy w końcu jaka jest
    > sytuacja, taki był zapis w pierwszym poście:
    > " ...za to, że
    > wjeżdżając z prawego pasa al. Piłsudskiego na pl.
    > Grunwaldzki (od strony pl.
    > Odrodzenia) ośmieliłem się zająć środkowy pas, podczas gdy
    > według niej
    > miejsce na tym pasie należało się jej (wjeżdżała z lewego
    > pasa). "
    > I teraz pytanie co rozumiesz pod pojęciem "wjeżdżała z
    > lewego pasa"?

    Rozumiem ciągle to samo o czym cały czas piszę,
    tzn., że wjeżdżała na rondo drugim pasem od prawej i na rondzie
    kontynuowała jazdę tym samym pasem, czyli drugim
    od prawej.

    > Bo ja w kontekście całego zdania rozumiem że
    > kobita też wjeżdżała na rondo z lewego pasa Piłsudskiego.
    > Jednak teraz czytając po raz któryś z kolei dochodzę do
    > wniosku, że można to interpretować też inaczej, że ona
    > wjeżdżała na środkowy pas z lewego pasa ronda, bo poruszała
    > się nim już wcześniej (wtedy miałaby faktycznie
    > pierwszeńswto przed wjeżdżającym na rondo).

    W żadnym poście nie było, że ona poruszała się lewym pasem
    ronda. To, że też wjeżdżała na rondo poświadcza poniższy cytat :
    "Na szczęście jeszcze na Piłsudskiego
    zauważyłem, że po mojej lewej stronie jedzie mój ulubiony typ kierowcy, więc
    miałem czas na to, aby przygotować się do zastosowania zasady ograniczonego
    zaufania i wcielenia jej w życie na rondzie."