  • Data: 2010-06-29 09:03:31
    Temat: Re: Rondo, pierwszeństwo ?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zastanow się, czy potrafisz czytać ze zrozumieniem ?

    Jak najbardziej. Ale muszę coś doprecyzować, i to z Tobą, bo
    zacząłeś całą tę dyskusję. Ustalmy w końcu jaka jest
    sytuacja, taki był zapis w pierwszym poście:
    " ...za to, że
    wjeżdżając z prawego pasa al. Piłsudskiego na pl.
    Grunwaldzki (od strony pl.
    Odrodzenia) ośmieliłem się zająć środkowy pas, podczas gdy
    według niej
    miejsce na tym pasie należało się jej (wjeżdżała z lewego
    pasa). "
    I teraz pytanie co rozumiesz pod pojęciem "wjeżdżała z
    lewego pasa"? Bo ja w kontekście całego zdania rozumiem że
    kobita też wjeżdżała na rondo z lewego pasa Piłsudskiego.
    Jednak teraz czytając po raz któryś z kolei dochodzę do
    wniosku, że można to interpretować też inaczej, że ona
    wjeżdżała na środkowy pas z lewego pasa ronda, bo poruszała
    się nim już wcześniej (wtedy miałaby faktycznie
    pierwszeńswto przed wjeżdżającym na rondo). Logiczniejsza
    jest pierwsza wersja MZ, i dlatego cała moja gadanina
    dotyczy właśnie tej sytuacji. Może Ty zrozumiałeś ten post
    inaczej, tak jak moja druga wersja? Najbardziej winnym
    okazuje się twórca wątku, bo zagmatwał zajebiście, pisząc
    niejasno ;-).

    > Po co piszesz takie oczywistości ?

    To co napisałeś potwierdza moje przypuszczenie, że chyba
    opacznie zrozumieliśmy sytuację z pierwszego wątku ;-)).