  • Data: 2016-02-16 14:12:03
    Temat: Re: Rondo ..kto będzie kopał się z koniem ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lucenty" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Piszę, że to jest skrzyżowanie, bo tak napisał minister w swoim
    >rozporządzeniu.
    >Wg mnie nie miał prawa tak napisać, bo w ten sposób stworzył nową
    >definicję skrzyzowania, czyli zmienił definicję zawartą w ustawie
    >Prawo
    >o Ruchu Drogowym, czyli zmienił Ustawę. Ustawa może być zmieniona
    >tylko przez Parlament, nie ma prawa tego robić minister.
    >z PoRD :
    >10) skrzyżowanie - przecięcie się w jednym poziomie dróg mających
    >jezdnię,
> [...]

    Nie calkiem. W ustawie wystepuje "skrzyzowanie o ruchu okreznym".
    Jeden raz i w innym kontekscie, ale wystepuje.

    No to teraz co ustawodawca mial na mysli ?

    Zauwaz - mowa o skrzyzowaniu w liczbie pojedynczej, a nie ciagu
    skrzyzowan na drodze dookola wysepki.

    Zreszta wydzielenie takiej drogi nieprzyjemne jest, bo np kto ma
    placic za odsniezanie - kraj, wojewodztwo, powiat czy gmina ?
    Odsniezanie to znikomy koszt, ale kto ma dziury naprawiac :-)

    J.