    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rondo - kierunek
    Date: Wed, 17 Feb 2016 15:49:36 +0100
    <l...@4...com> <y...@m...org>
    <56c221c0$0$644$65785112@news.neostrada.pl> <13gtnsx5xwka5$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <q...@m...org> <n9v76k$pgk$1@node2.news.atman.pl>
    <1rxchuuue0lbi$.dlg@myjk.org> <n9vam1$t1g$1@node2.news.atman.pl>
    <u...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <1...@m...org> <na1cpu$5r2$1@node1.news.atman.pl>
    <lilneng199u1$.dlg@myjk.org> <na1ikg$btm$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@m...org> <na1s7p$cjg$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@m...org>

    On 17.02.2016 15:43, Myjk wrote:

    > Na danym skrzyżowaniu, o ile znowu nie zaczniesz wciskać przykładów z
    > wieloma skrzyżowaniami, oraz nie założysz auta które się w łuku na raz nie
    > zmieści i będzie musiało cofać i kombinować, to zawsze będzie jeden manewr.
    > Przyswój to w końcu.

    Zjeżdzasz z ronda w prawo z lewym kierunkiem?

    > No wreszcie, może patrząc na to co wysmarowałeś załapiesz różnicę kiedy
    > jest jeden manewr, a kiedy może ich być więcej.

    Ja nie mam z tym problemów. Jak pod koniec zjeżdzam z ronda w prawo, to
    po prostu wrzucam prawy kierunek. Dziwi mnie, że ktoś może mieć z tym
    problem. Znaczy wiem, że są tacy co nie używają, ale żeby używać na
    odwrót, to już niezły hardkor;)

    > Kończę tak, jak na każdym innym skrzyzowaniu, niezależnie od tego jak
    > skrzyżowanie wygląda. Bo nie jestem tobą i nie ma dla mnie różnicy czy jadę
    > po "klasycznym" rondzie, po "prostym" rondzie, czy po "kwadratowym"
    > skrzyżowaniu. Moja jazda jest uniwersalna, WSZĘDZIE, tak samo jak
    > uniwersalne są przepisy.
    >
    > Tymczasem EOT, bo szkoda mi już więcej czasu na kopanie sie z koniem.

    LOL - napiszesz w końcu, że zjeżdzasz w prawo z lewym kierunkiem, czy
    nie? ;)

    Shrek