  • 521. Data: 2016-03-03 11:45:18
    Temat: Re: Rondo ... brak pasów oznaczonych.
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 3 Mar 2016 11:34:31 +0100
    "Lucenty" <p...@g...pl> wrote:

    > Po to, aby twoja wypowiedź była udowodniona na podstawie prawa.

    Ale to ja mam na przykładzie PoRD udowadniać, że napisałeś głupotę? ;)

    To ty pokaż przepis mówiący, że jak na wjeździe na skrzyżowanie jest postawiony tylko
    C12+A7 (bez poiomych i pionowych kierunkowych) to zawsze i na 100% można je objechać
    zewnętrznym pasem ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 522. Data: 2016-03-03 12:47:48
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

> [...]
    > postawiony tylko C12+A7 (bez poiomych i pionowych kierunkowych) to zawsze
    > i na 100% można je objechać zewnętrznym pasem ;)

    Nie o tym była dyskusja. Zmieniłeś moja wypowiedź.
    Wróć do moich postów, tam gdzie zadaję ci pytanie o podstawe prawną
    twoich wypowiedzi.

  • 523. Data: 2016-03-03 13:50:10
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    "Lucenty" <p...@g...pl> wrote:

> [...]
    > postawiony tylko C12+A7 (bez poiomych i pionowych kierunkowych) to zawsze
    > na 100% można je objechać zewnętrznym pasem ;)

    Tu jakiś głupek (w twoim mniemaniu) pisze, że rondo wolno objechać
    pasem zewnętrznym.

    Początek cytatu :

    Nie zgadzam się z Myjkiem co do jego teorii, że prawo nakazuje takie
    poruszanie się po klasycznym C12, zgadzam się że można klasyczne rondo
    objechać zewnętrznym pasem, bo nic tego nie zakazuje.

    pozdrawiam
    szerszeń

    Koniec cytatu.

  • 524. Data: 2016-03-03 14:08:40
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 3 Mar 2016 13:50:10 +0100
    "Lucenty" <n...@w...pl> wrote:

    > Nie zgadzam się z Myjkiem co do jego teorii, że prawo nakazuje takie
    > poruszanie się po klasycznym C12, zgadzam się że można klasyczne rondo
    > objechać zewnętrznym pasem, bo nic tego nie zakazuje.

    Ty naprawdę nie rozumiesz, czy tylko udajesz?

    Powtarzam ci już enty raz, że jedno do czego się czepiłem, to do twojego
    stwierdzenia, że jak na wjeździe jest tylko C12+A7 to na pewno można je objechać
    dookoła zewnętrznym pasem, tak jakby te znaki determinowały wymalowanie pasów na
    obwiedni.

    Pokazałem ci przykład "ronda" na którego wjeździe jest tylko C12+A7, nie ma żadnych
    poziomych i pionowych znaków kierunkowych, a zewnętrznym pasem go nie objedziesz
    zgodnie z prawem.

    Czego jeszcze nie rozumiesz?
    Nie ma znaku równości pomiędzy samotnym C12+A7 na wjeździe, a malowaniem pasów na
    obwiedni.

    To czy rondo możesz zewnętrznym pasem objechać, czy nie, zależy przedewszystkim i
    głównie od wymalowanych pasów na obwiedni.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 525. Data: 2016-03-04 10:55:50
    Temat: Re: Rondo ... objechanie dookoła.
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    > To czy rondo możesz zewnętrznym pasem objechać, czy nie, zależy
    > przedewszystkim i głównie od wymalowanych pasów na obwiedni.

    > pozdrawiam
    > szerszeń

    Zacznijmy od początku.

    Jest rondo bez oznakowania. Nie ma znaków poziomych,
    nie ma pionowych, nie ma sygnalizacji.
    Na rondzie są dwa pasy nieoznaczone, to znaczy jest jezdnia
    wokół placu/wyspy; na tej jezdni są dwa pasy nieoznaczone,
    nie ma pasów oznaczonych.
    Przed wszystkimi wjazdami na rondo są znaki C-12/A-7
    i nic więcej, czyli ruch okrężny.

    Takie rondo wolno objechać dookoła pasem zewnetrznym,
    czyli pasem prawym, bo prawo tego nie zabrania.

    Jeżeli uważasz, że tak nie można objechać dookoła, to uzasadnij podając
    artykuł/paragraf odpowiedniego prawa obowiązującego w Polsce.

  • 526. Data: 2016-03-04 12:23:03
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 4 Mar 2016 10:55:50 +0100
    "Lucenty" <n...@w...pl> wrote:

    > Takie rondo wolno objechać dookoła pasem zewnetrznym,
    > czyli pasem prawym, bo prawo tego nie zabrania.

    Oczywiście że wolno.

    Ale o czym innym pisałem przecież.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 527. Data: 2016-03-04 12:31:24
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    "Lucenty" <n...@w...pl> wrote:

    > Oczywiście że wolno.

    No to świetnie. O to chodziło.

    > Ale o czym innym pisałem przecież.

    > pozdrawiam
    > szerszeń

    I właśnie w tym był cały problem - nieporozumienie.
    Ty pisałes o czym innym, ja odpowiadałem o czym innym i odwrotnie.

  • 528. Data: 2016-03-04 13:45:25
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 4 Mar 2016 12:31:24 +0100
    "Lucenty" <n...@w...pl> wrote:

    > Ty pisałes o czym innym, ja odpowiadałem o czym innym i odwrotnie.

    :)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 529. Data: 2016-03-05 09:52:38
    Temat: Re: Rondo .. znak C-12.
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    > Skrzyżówanie o ruchu orkężnym, czyli po okręgu, to nie to samo co
    > skrzyżowanie o ruchu do okoła wyspy.

    >szerszeń

    Twój tekst nie zgadza się z opisem znaku C-12 - ruch okrężny.

  • 530. Data: 2016-03-05 11:20:58
    Temat: Re: Rondo
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    "Lucenty" <n...@w...pl> wrote:

    > A lekarstwa już brałeś?

    > szerszeń

    Po każdym przeczytaniu twoich głupot
    aplikuję sobie kieliszek płynnych procentów.

    Nawet nie potrafisz zrozumieć, że ty też możesz
    komus utrudniac ruch.