  • 511. Data: 2016-03-02 19:37:39
    Temat: Re: Rondo ... Szerszeń, przepraszam Cię.
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    news:20160302151956.8501c0525f3d1379f4f9a538@tlen.pl

    > maskowanie tego śmiechem i kpiną nic nie zmienia.
    > szerszeń

    Szerszeń, przepraszam Cię. Nie powinienem tak pisać.
    Tamten mój post nic nie wnosił.

  • 512. Data: 2016-03-02 20:01:19
    Temat: Re: Rondo ... dwa pasy.
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    > nie da się
    > szykbo i płynnie przejechać przez skrzyżowanie używając DWÓCH pasów, bo
    > trzeba jeszcze uważać na "kołków" co z prawego pasa w lewo skręcają...
    >
    > Myjk

    Da się przejechać przez rondo używająć DWÓCH pasów i nie trzeba przy tym
    uważać na ""kołków". Takie warunki zapewnia rondo turbinowe.
    Rondo klasyczne takich warunków nie zapewnia, bo wolno zjeżdżać
    tylko jednym pasem - zewnętrznym.

  • 513. Data: 2016-03-02 20:08:54
    Temat: Re: Rondo - zawracanie
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2016-03-02 o 08:48, szerszen pisze:

    > A PJ masz, czy tylko hobbistycznie tu piszesz?

    W przeciwieństwie do ciebie, za moich czasów nie znajdowano ich w czipsach.

    > A na zwykłym skrzyżowaniu z prawego pasa to gdzie możesz pojechać?

    Tam gdzie mnie wiedzie.

    > Naprawdę nie widzisz podobieństwa?

    Ty o podobieństwach i zwyczajach i umowach, a ja ciągle jestem ciekaw
    jakie przepisy mówią to co ty.

  • 514. Data: 2016-03-02 20:22:28
    Temat: Re: Rondo
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2016-03-02 o 12:20, Myjk pisze:

    > Art. 22. wyraźnie mówi, że aby skręcić w lewo należy się ustawić przy osi
    > albo lewej krawędzi. Ergo, zabrania skrecania w lewo z prawego pasa bez
    > ustąpienia pierwszeństwa pojazdowi poruszającemu się np. prosto przez
    > skrzyżowanie.

    Wyraźnie także ten artykuł ma ustęp 4, którego TAKŻE WYRAŹNIE jak zawsze
    nie zauważasz

  • 515. Data: 2016-03-03 08:30:25
    Temat: Re: Rondo ... koliste pasy.
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 2 Mar 2016 17:56:34 +0100
    "Lucenty" <n...@w...pl> wrote:

    > A jeżeli nie będzie żadnych namalowanych pasów ?

    To tak jakby były ;)

    > Ja też z tym się nie zgadzam i nigdy tak nie pisałem, ani nie sugerowałem.

    Nie rżnij głupa.
    Naprawdę jak dziecku trzeba Ci wszystko narysować, ile ty masz lat?

    Pasy na C12 moga być malowane koncentrycznie, "turbinowo" i tak jak dałem Ci na
    przykładzie, czyli w sposób uniemożliwiający objechanie skrzyżówania zewnętrznym
    pasem. To że na wjeździe na rondo jest samo C12+A7 bez innych znaków kierunkowych
    pionowych i poziomych, nie onznacza z automatu, że ruch zorganizowany jest w ten
    pierwszy sposób. Zatem myliłeś się. CBDU.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 516. Data: 2016-03-03 08:31:15
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 2 Mar 2016 19:37:39 +0100
    "Lucenty" <n...@w...pl> wrote:

    > Szerszeń, przepraszam Cię. Nie powinienem tak pisać.
    > Tamten mój post nic nie wnosił.

    Rozpoznam ironię, nawet bez emotikona.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 517. Data: 2016-03-03 08:33:33
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 2 Mar 2016 20:08:54 +0100
    PlaMa <m...@w...pel> wrote:

    > Ty o podobieństwach i zwyczajach i umowach, a ja ciągle jestem ciekaw
    > jakie przepisy mówią to co ty.

    Ale ja nie mam zielonego pojęcia dlaczego mnie się pytasz o przepisy, skoro od samego
    początku piszę o "dobrych paktykach" i nigdy nie twierdziłem jak Myjk, że to przepisy
    wymuszają taki sposób jazdy. To że czegoś nie napisali w odpowiedniej ustawie, nie
    oznaczy że taki sposób poruszania się wiele ułatwia. To się nazywa doświadczenie,
    którego jak widać Ci brakuje.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 518. Data: 2016-03-03 10:32:55
    Temat: Re: Rondo ... brak pasów oznaczonych.
    Od: "Lucenty" <p...@g...pl>

> [...]
    > znaków kierunkowych pionowych i poziomych, nie onznacza z automatu, że
    > ruch zorganizowany jest w ten pierwszy sposób. Zatem myliłeś się. CBDU.

    Nie myliłem się.
    Jeżeli nie ma pasów oznaczonych na rondzie, ani nie ma znaków kierunkowych
    F-10, to prawo nie zabrania objechać takie rondo dookoła pasem zewnętrznym,
    czyli wolno je tak objechać.

    Najlepiej gdybyś napisał według którego paragrafu/artykułu prawa według
    ciebie nie wolno tak objeżdżać.

  • 519. Data: 2016-03-03 10:37:25
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 3 Mar 2016 10:32:55 +0100
    "Lucenty" <p...@g...pl> wrote:

    > Nie myliłem się.

    Przecież nawet dałem Ci przykład, że jest inaczej. Co ty Kaczyński jesteś?

    > Jeżeli nie ma pasów oznaczonych na rondzie, ani nie ma znaków kierunkowych
    > F-10, to prawo nie zabrania objechać takie rondo dookoła pasem zewnętrznym,
    > czyli wolno je tak objechać.

    A, więc teraz i pasy do tego wrzucasz ;)
    Więc jednak się przyznajsz, że twoja teoria dotycząca tylko C12 i A7, a nie było
    wtedy mowy o pasach, legła w gruzach ;)

    > Najlepiej gdybyś napisał według którego paragrafu/artykułu prawa według
    > ciebie nie wolno tak objeżdżać.

    Po co, sam sie przyznałeś, choć pokrętnie, że jednak zbytnio uprościłeś ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 520. Data: 2016-03-03 11:34:31
    Od: "Lucenty" <p...@g...pl>

    > Po co,

    > szerszeń

    Po to, aby twoja wypowiedź była udowodniona na podstawie prawa.