  • Data: 2016-03-05 12:06:57
    Temat: Re: Rondo
    Od: "Lucenty" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:20160302143552.de18e7412476f76b0a316140@tlen.pl

    On Wed, 2 Mar 2016 12:19:31 -0000 (UTC)
    masti <g...@t...hell> wrote:

    > Nic nie jest sprzeczne, to ty nie odrózniasz dobrych praktyk od przepisów,
    > to że coś nie jest napisane w PoRD nie znaczy, że nie można tego z dobrym
    > skutkiem stosować w praktyce.

    > taką jazdę jak opisałem i jaką lansuje Myjk uważam za porpawną, bo
    > znakomicie ona ułatwia poruszanie się po takich skrzyżowaniach, czego
    > najlepszym dowodem są ronda turbinowe wymuszające właśnie taki ruch.

    > Jeśli tego nie kumasz, to już jaśniej Ci tego wytłumaczyć nie potrafię, a
    > może po prostu się do tego nie nadajesz.

    > szerszeń

    "Coś nie jest napisane w PoRD", bo posłowie nie są tak durni jak ty.
    Pojazdy wjeżdżają na rondo dwoma pasami, a zjeżdżają jednym pasem.
    Rondo musi się zapchać. Do tego jeszcze zmiany pasów
    na zapchanym rondzie, z zewnętrznego na wewnętrzny i z powrotem.
    Gdybyś odrobinkę pomyślał to sam byś wpadł, ze to utrudnia
    i spowalnia ruch.

    "Jeśli tego nie kumasz, to już jaśniej Ci tego wytłumaczyć nie potrafię, a
    może po prostu się do tego nie nadajesz." (cytat z szerszenia).