eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Lucenty" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <56c1a5a8$0$684$65785112@news.neostrada.pl><70f4f93d-d710-4f6a-943f-e35de
    fa61b00@googlegroups.com><1...@4...net><071d
    44e6-d851-4e96-a923-9d5bedba9d7c@googlegroups.com><n9sm8d$b27$...@n...new
    s.atman.pl><56ced123$0$22820$65785112@news.neostrada.pl><nan5lf$quk$1@nod
    e1.news.atman.pl><56cf424c$0$22830$65785112@news.neostrada.pl><nangam$5o1
    $1@node1.news.atman.pl><56cf4f86$0$22835$65785112@news.neostrada.pl><2016
    0226102505.40dbf123e59e8dba07f9c588@tlen.pl><56d03aa9$0$686$65785112@news
    .neostrada.pl> <2...@t...pl>
    In-Reply-To: <2...@t...pl>
    Subject: Re: Rondo
    Date: Fri, 26 Feb 2016 17:47:04 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 37
    Message-ID: <56d08195$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.168.75.9
    X-Trace: 1456505237 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 643 83.168.75.9:1122
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577484
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:20160226141745.2c5bd5f825c296e359c36f91@tlen.pl
    ...
    On Fri, 26 Feb 2016 12:03:55 +0100
    "Lucenty" <n...@g...pl> wrote:

    > Kołkiem to jest ten co wjedzie na pas wewnętrzny (wjedzie z trudnością
    > w godzinach szczytu) i następnie przeciska się na pas zewnętrzny,
    > klnąc, bo na innych pasach dużo samochodów. Taki to dopiero kołek.
    > Rondo to nie jest miejsce do gromadzenia pojazdów. Po to przed rondem jest
    > znak A-7 ustąp pierwszeństwa, czyli jak ktoś jest na rondzie to ma go
    > opuścić względnie szybko, a nie robić miejsce następnemu, który mu utrudni
    > i spowolni zjazd.

    ============
    Jak do C12 dochodzą po dwa pasy to i na nich są dwa pasy. Jak kołek na
    zewnętrznym będzie nim jechał najdalej do 2giego zjazdu, wtedy nikt się nie
    będzie musiał przeciskać, a ruch będzie płynny i szybki.

    Jeśli z 2 pasów zrobisz jeden na obwiedni, to nie będzie on ani szybki, ani
    płynny.
    szerszeń
    ===========
    W każdym twoim poście udowadniasz, że pisanie głupot jest bardzo łatwą
    sztuką.

    Kołek na wewnętrznym będzie musiał się przeciskać, bo na zewnętrzny pas
    w międzyczasie 1szym wjazdem wjadą następni i wzajemnie będą się blokować.
    Owszem poprzepuszczają sie w końcu wzajemnie, ale nie służy to płynności
    ruchu, ani bezpieczeństwu ruchu.
    Wygląda, że nigdy nie jeździłeś wielopasmowym rondem w godzinach szczytu.

    Samochody wjeżdżają na rondo dwoma pasami, a zjeżdżają jednym.
    Już to powoduje zmniejszenie płynności ruchu. Ty chcesz jeszcze dodatkowo
    skomplikować poprzez zmianę pasów na rondzie.
    Ale to trzeba trochę pojeździć i mieć oleju w głowie, aby to zrozumieć.
    Jedynie ronda turbinowe rozwiązują ten problem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: