  • Data: 2016-02-27 08:52:34
    Temat: Re: Rondo - zawracanie
    Od: "Lucenty" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:20160226102102.6107aeeeea553a3953fa84bf@tlen.pl
    "Lucenty" <p...@g...pl> wrote:

    > Bzdura. To jest włąśnie utrudnianie ruchu, bo ja jadąc wewnętrznym pasem i
    > chcąc zjechać drugim zjadem, musze się zasatanawiać czy kołek po mojej
    > prawej nie jedzie do okoła, bo mu się wydaje że jest szybciej. Jadąc
    > zewnętrznym pasem dalej niż do drugiego zjadu zmniejszasz płynność ruchu.

    > szerszeń

    Nic się nie musisz zastanawiać tylko musisz zawsze wjechać
    na prawy pas i wtedy możesz skręcić w prawo.
    Na prawy pas nie możesz wjechać, bo jest zajęty przez pojazd który akurat
    wjechał pierwszym wjazdem.
    Zajmowanie pasa wewnetrznego jest dobre poza godzinami szczytu.
    W godzinach szczytu zajmowanie pasa wewnętrznego i następnie
    przeciskanie się na zewnętrzny powoduje zapychanie ronda, jazda
    jest mniej bezpieczna i w konsekwencji następuje spowolnienie ruchu.