    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Roczna ważność konta
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <j4fpxf5jmhg6$.zzydi5bpxtr1$.dlg@40tude.net>
    <52780350$0$2294$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 4 Nov 2013 21:44:30 +0100

    Dnia Mon, 04 Nov 2013 21:27:57 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Przecież go znacz - piszesz by pisać?
    > http://www.play.pl/oferta/play-abonament/formula_4_u
    nlimited2.html

    Ups, sorry, myslalem ze pisales o kumulacji nieograniczonej w czasie.

    Powysza to troche zaprzeczenie kumulacji w ogole :-)

    > Niby dlaczego nie?

    Bo tych minut nie wygadujesz.
    No chyba ze wygadujesz z nadmiarem - ale wtedy zazwyczaj nadmiar
    drozszy.

    > Podejrzewam, że jednak większość osób korzysta z takich ofert
    > 'no limit', czy 'darmowe w sieci' i jednak patrzy na to, jaką
    > ofertę i w której sieci weźmie.

    Zakladajac ze wiekszosc wybiera najlepsza dla siebie oferte - to
    oferty sa rownie dobre, bo ilosci klientow w oby systemach mniej
    wiecej taka sama :-)

    > Nic nie pomyliłem - w górę to raczej zawsze bez opłat,

    Za to z wydluzeniem cyrografu ?

    > I ze stratą garba. No chyba, że ktoś pozwolił go zachować.

    Nie pzypominam sobie aby gdzies sie tego garba tracilo przy zmianie
    taryfy. Dodatkowe pule minut tak, ale podstawowe konto nie.

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Podkreślone :>

    No, w t-mobile tez tak bylo, ale sie zmylo, choc ciagle jeszcze
    korzystam.

    > To jest właśnie ten trollowaty niewielki sens.

    niewielki sens to ma tez pozbywanie sie grubszej kwoty :-)

    > Może coś się zmieni,
    > a może nie. A jak jedziesz na wakacje do Egiptu to garb szybko
    > zniknie. Zresztą nawet jeśli to wszystko są wydumane jednostkowe
    > przypadki.

    Zagraniczny wyjazd to nie jest taki znow wydumany przypadek.

    > LOL, jak nie pasuje do argumentacji to już drobna kwestia techniczna:>

    Bo tu nie chodzi o miesiac tylko o gorke po wielu latach :-)

    W prepaidzie placiles na nia z gory, w abo tez placiles tylko sie nie
    odkladalo :-)

    > Zmiana ceny połączeń zasadniczo występuje przy przejście do innej
    > taryfy i wtedy garb magicznie znika, czyli zysk z niego żaden :P

    A to patrz wyzej, chyba ze masz na mysli zmiane operatora.

    J.