  • 11. Data: 2013-02-28 00:17:58
    Temat: Re: Robota dla inżyniera elektronika
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Stachu Chebel" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ec1002e4-fd12-419c-9844-4f66a2f14fa6@he10g2000v
    bb.googlegroups.com...
    >Jak to z tym u nas wygląda, to wiadomo. Raz, że tej roboty nie ma, a

    no popatrz, a na mojego posta o pracy we Wrocławiu odzew chętnych był zerowy

    >dwa jeżeli już jest to wiadomo za ile.

    tak? za ile?

    @

  • 12. Data: 2013-02-28 02:20:17
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-02-28 00:17, Artur Miller pisze:
    > Użytkownik "Stachu Chebel" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...

    > no popatrz, a na mojego posta o pracy we Wrocławiu odzew chętnych był zerowy

    Widocznie wszyscy piszący na grupę siedzą na wyspach, albo zarabiają
    według tych standardów.

    > tak? za ile?

    No chyba nie 50 tys ? rocznie.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 13. Data: 2013-02-28 09:52:20
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-02-28 00:17, Artur Miller wrote:
    > Użytkownik "Stachu Chebel" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...

    > no popatrz, a na mojego posta o pracy we Wrocławiu odzew chętnych był zerowy
    Pewnie dlatego, że ogłoszenie było mało poważne, tzn. brak w nim było
    tak podstawowej informacji jak widełki płacowe i jakiegoś przybliżonego
    job description.

  • 14. Data: 2013-02-28 22:26:20
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

    Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...

    > Pewnie dlatego, że ogłoszenie było mało poważne, tzn. brak w nim było
    > tak podstawowej informacji jak widełki płacowe i jakiegoś przybliżonego
    > job description.

    wszystko bylo dostepne na priv ...

    @

  • 15. Data: 2013-02-28 22:44:07
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com>

    On 2013-02-28 00:17, Artur Miller wrote:
    > Użytkownik "Stachu Chebel" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...

    > no popatrz, a na mojego posta o pracy we Wrocławiu odzew chętnych był zerowy

    Dziwne. Praca wg. opisu fajna.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 16. Data: 2013-02-28 22:54:08
    Temat: Re: Robota dla in?yniera elektronika
    Od: "Martin McKey Ltd." <m...@s...list.pl.moze.dojdzie>

    W dniu 28.02.2013 00:17, Artur Miller pisze:
    > no popatrz, a na mojego posta o pracy we Wroc?awiu odzew chetnych by? zerowy

    Wysłałem aplikację na Espotel.com ale do Finlandii... bo tutaj kwota
    13.000 PLN netto jest za duża (???), a to jest raptem ok. 3000 Euro.

    > tak? za ile?

    Na pewno będzie na dzień dobry ze 10 razy więcej niż tu, w Polsce. Potem
    wrócę do Polski na stanowisko senior managera :)

    > @

    Pozdrawiam,
    McKey

  • 17. Data: 2013-03-01 08:33:49
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-02-28 22:26, Artur Miller wrote:
    [.....]
    > wszystko bylo dostepne na priv ...
    No i co z tego? Przecież to nie zmienia faktu, że ogłoszenie było mało
    poważnie. Informacje które wymieniłem są jednak dosyć istotne i jeśli
    potencjalny pracodawca robi z nich tajemnicę to odpowiadanie na takie
    ogłoszenie najprawdopodobniej jest EV- (straci się tylko czas). EOT

    BTW. Usenet to nie gazeta, tutaj nie płaci się od słowa.

  • 18. Data: 2013-03-01 09:08:24
    Od: "dishwasher" <k...@a...com>

    JDX napisał :
> [...]
    > najprawdopodobniej jest EV- (straci się tylko czas). EOT
    > BTW. Usenet to nie gazeta, tutaj nie płaci się od słowa.

    Zawsze się zastanawiałem o co chodzi w tych rekrutacjach, ogłoszeniach i
    lamentach o braku pracowników?
    Nie raz słyszałem o absolwentach elektroniki, informatyki, telekomunikacji,
    po najlepszych uczelniach co to cały rok latali po całym kraju po rozmowach
    kwalifikacyjnych i roboty nie mogli znaleźć. Czy ktoś myśli że ci ludzie
    będą szukać pracy latami?
    Jakoś nie przypominam sobie żeby pracodawcy kiedykolwiek oddzwaniali, czy
    narzekali na brak pracowników a zawsze chwalili się ile to civuw mu
    przysłali i on teraz nie może się zdecydować kogo wybrać:)
    Co roku tysiące ludzi kończy uczelnie i pracodawcy nie mogą znaleźć
    pracowników?
    Po co ich się kształci, żeby zasilali zagraniczne urzędy pracy gdzie
    przyjmują ich z otwartymi ramionami?

  • 19. Data: 2013-03-01 09:52:51
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Artur Miller <a...@i...pl> napisał(a):
    > wszystko bylo dostepne na priv ...

    I masz odpowiedź na swoje pytanie...

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 20. Data: 2013-03-01 11:32:28
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-02-28 22:26, Artur Miller pisze:
    > Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > wszystko bylo dostepne na priv ...

    Równie dobrze ktoś zainteresowany mógłby się spodziewać, że po
    kurtuazyjnej wymianie maili zostanie zaproszony na rozmowę.
    A tam będzie robić z siebie głupa opowiadając jak bardzo lubi podejmować
    ambitne zadania i co jest jego największą wadą. Musząc się pilnować,
    żeby do końca rozmowy nie zapytać ile oferują, aby nie popełnić faux
    pax. Widocznie wśród czytających nie było nikogo aż tak zdesperowanego.
    Potrzebujecie fachowca i jesteście gotowi sensownie mu zapłacić, to
    podajcie w ogłoszeniu widełki lub zatrudnijcie firmę headhunterską.
    Chcecie zaoszczędzić, to wywieście ogłoszenie pod dziekanatem.

    --
    pozdrawiam
    MD