  • 11. Data: 2009-04-16 13:35:12
    Temat: Re: Robię przyczepkę - popatrzcie i pokrytykujcie
    Od: "Adam Koźbiał" <a...@p...onet.pl>

    Osie są dosyć krótke i przez to wydaje się mało stabilna.
    Chyba, że będziesz woził coś lekkeigo tylko po co wtedy kształtowniki 3mm i
    cztery koła.
    Ja swoją wyspawałem z 2mm długość 2m i dwa koła.
    Spokojnie mogę naładować tonę i rama wytrzyma.
    Wydaje mi się, że rama jest za solidna.
    O ile podłużne kształtowniki to jeszcze rozumiem ale poprzeczne wydają mi
    się za grube.
    Adam

  • 12. Data: 2009-04-16 13:50:43
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 16 Apr 2009 10:39:23 +0200, "Agent 0700" <k...@w...pl>
    wrote:

    >Witam
    >
    >Jak w temacie :-)
    >
    >1,8 x 3,8 m
    >
    >http://www.agent0700.fotosik.pl/
    >
    >Jakieś pytania?

    Tak. Czemu nie kupisz w sklepie?

    A.L.

  • 13. Data: 2009-04-16 13:54:04
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Osie są dosyć krótke i przez to wydaje się mało stabilna.

    Trochę za wąskie, ale przecież nie będę pędził z nią 100 km/h.

    Po prostu nie będę kładł ciężaru z boku.

> [...]
    > i cztery koła.
    > Ja swoją wyspawałem z 2mm długość 2m i dwa koła.
    > Spokojnie mogę naładować tonę i rama wytrzyma.

    Musi być mocna :-)

    Nie było 2 mm profili, zresztą podłużnice muszą być mocne.

    > O ile podłużne kształtowniki to jeszcze rozumiem ale poprzeczne wydają mi
    > się za grube.

    Chciałem grube żeby od środka też przyspawać, a w cienki ceowniczek nie
    wejdę migiem.

    Fakt, mam tendencję do przesady :-)

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 14. Data: 2009-04-16 14:01:00
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Tak. Czemu nie kupisz w sklepie?

    1. cena - na alledrogo ponad 6000 zl taki podobny wymiar

    2. bo kupilem sobie migomat

    3. bo potrafie

    4. bo mam urlop niewykorzystany

    5. bo dorobie jej kilka rzeczy, których kupna nie ma

    6. bo lubie

    7. bo moge sie pochwalic, ze robie

    8. bo ...

    9.

    10.

    Uzupelniamy dalej wspólnie?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 15. Data: 2009-04-16 14:22:43
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 16 Apr, 15:01, "Agent 0700" <k...@w...pl> wrote:
    > Uzupelniamy dalej wspólnie?

    Żeby się A.L. pytał :-)

    Konrad

  • 16. Data: 2009-04-16 16:19:07
    Od: szadok <s...@t...pl>

    Dnia 16.04.2009 Agent 0700 <k...@w...pl> napisał/a:

    > 2. bo kupilem sobie migomat

    To bester 1800? Jakie wrażenia? Właśnie choruję na taki sprzęt ;>
    BTW: spawałeś kiedyś innym MIGiem? Masz jakieś porównanie?

    > 5. bo dorobie jej kilka rzeczy, których kupna nie ma

    Jakie?

    pzdr, szadok
    --
    'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
    śp. babcia

  • 17. Data: 2009-04-17 00:01:06
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Witam
    >
    > Jak w temacie :-)
    >
    > 1,8 x 3,8 m
    >
    > http://www.agent0700.fotosik.pl/
    >
    > Jakieś pytania?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jacek

    Bogaty jesteś. Zużyłeś pewno z cztery razy więcej materiału niż by wynikało z
    obliczeń.

  • 18. Data: 2009-04-17 07:11:52
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Jest przewymiarowany bo na nim mają być odblaski.

    Ciekawe uzasadnienie :)

    pozdrawiam
    pluton

  • 19. Data: 2009-04-17 07:14:42
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Jakie?

    Odblaski :)

    Widze ze sporo ludzi zwrocilo uwage na przewymiarowanie.

    pozdrawiam
    plutonb

  • 20. Data: 2009-04-17 09:13:58
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > To bester 1800? Jakie wrażenia? Właśnie choruję na taki sprzęt ;>
    > BTW: spawałeś kiedyś innym MIGiem? Masz jakieś porównanie?

    Tak to taki mig.

    Spawałem już różnymi. Mam jeszcze przemysłowego Mansfelda 315 A.

    Wrażenia z Besterka bardzo pozytywne, spawałem nim nawet grube około 5-6 mm
    i daje radę, ale przydałby się drut grubszy czasami.

    Zależy co chcesz robić.

    Jak chcesz to Ci sprzedam tego besterka, bo zaraz po nim kupiłem tego
    wielkiego a dwa mi niepotrzebne.

    Znowu do Mansfelda mam tylko rolki i drut 1,2 mm a czasem trzeba coś
    cieńszego pospawać więc spawam besterkiem.

    Może do tego dużego dorobię sobie drugi podajnik na cieńszy drut. Wtedy
    będzie uniwersalny.

    Generalnie Bester tak przy domu nadaje się do wszystkiego, niestety czasami
    trzeba coś na balkonie pospawać i już ciężko zatargać go samemu. Dlatego
    najlepiej to by mieć dwa, jeden prznośny mały, drugi taki do większych
    robót.

    > Jakie?

    Zdejmowane wszystkie burty, mocowanie towarów do podłogi specjalnymi
    śrubami.