  • 21. Data: 2013-11-05 20:08:18
    Temat: Re: Robienie z AC zamiast OC
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > pociag na przejazdach z zalozen ma pierwszenstwo wiec ciezko zeby cos
    > spowodowal...

    Tak samo jak pojazd z prawej

  • 22. Data: 2013-11-07 12:36:22
    Od: b...@p...onet.pl

    > e) policji nie było (zablokowałbym część miasta gdybym czekał - średnio
    > czeka się na partol 1h z doświadczen własnych).

    Nie wiem czy we wszystkich miastach odbywa się to tak samo, ale w Gdańsku przyjeżdża
    nadzór ruchu, motorniczy przekazuje mu dokumenty i zdaje relację co i jak, po czym
    jedzie dalej, nie czeka na policję, wraca po przekazaniu tramwaju np na pętli. Wiem,
    bo sam miałem kolizję z tramwajem i tak to się właśnie odbyło, ruch był wstrzymany
    może przez 10 minut, auto z nadzoru pojawiło się bardzo szybko, a na radiowóz
    czekaliśmy znacznie dłużej. Motorniczy oczywiście wraca na miejsce zdarzenia i
    zeznaje, dmucha, podpisuje papiery itp, ale cała procedura zaczyna się bez niego i
    ruch jest wstrzymany tylko na krótko.