  • 31. Data: 2009-04-20 12:33:07
    Temat: Re: Robię przyczepkę - popatrzcie i pokrytykujcie
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Jak się takie samoróbki rejestruje ?

    Wniosek z WK, potem przegląd, 4 zdjęcia i rejestrują.

    niecałe 500 zł za wszystko.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 32. Data: 2009-04-21 18:41:35
    Od: jp <p...@s...ca>

    On Mon, 20 Apr 2009 09:51:23 +0200, "Agent 0700" <k...@w...pl>
    wrote:

    >Tam jest dobrze wszystko zespawane, nie powinno sie wygiac, bo elementy sa
    >dosc grube, bede ladowal max pól tony, predkosc max 70 km/h.
    >
    >IMHO starczy
    >
    >Pozdrawiam
    >
    >Jacek

    ja myslalem o tym ze rura sie moze wygiac , wyglada na najslabszy
    punkt tej konstrukcji , temu dospawal bym dwa ceowniki jak twoje ale
    az do samego jej konca (do haka)
    pozdr jerzy

  • 33. Data: 2009-04-24 07:51:28
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > ja myslalem o tym ze rura sie moze wygiac , wyglada na najslabszy
    > punkt tej konstrukcji , temu dospawal bym dwa ceowniki jak twoje ale
    > az do samego jej konca (do haka)

    Gruboscienna, nie na nia sily.

  • 34. Data: 2009-05-03 08:49:22
    Od: dooh <d...@w...pl>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 10:39:23 +0200, Agent 0700 napisał(a):

    > Witam
    >
    > Jak w temacie :-)
    >
    > 1,8 x 3,8 m
    >
    > http://www.agent0700.fotosik.pl/
    >
    > Jakieś pytania?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jacek

    Dla porównania inna przyczepka - samoróbka:

    http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvt&t=227739&c=53
    &f=25

    --
    by dooh