  • Data: 2012-02-14 18:43:24
    Temat: Re: Rezystory ZERO Ohm
    Od: HaMMeR <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Lut, 01:20, " MH" <l...@g...pl> wrote:

    > ============
    >
    > :)))
    >
    > A tak na poważnie, to po mojemu:
    >
    > 1) na prototypie łatwiej działać na zworkach/switchach
    > 2) jak się przebrnie przez fazę prototypu, to po jakiego Wacka mi dalej
    > zworki/rezystory 0 Ohm?!
    >
    > MH
    >
    > --

    No coz, nie jestes elektronikiem i to profesjonalista, dlatego tak ci
    ciezko zrozumiec, ze przy MASOWEJ produkcji
    owe 0R jest zbawieniem w kontekscie czysto praktycznym (wariantowanie)
    jak i ekonomicznym
    (stosowanie jednostronnej PCB).
    Przyswajasz, czy tez bedziesz nadal forsowal swoje najnowsze
    'odkrycie', czyli stosowanie jumper'ow?