  • Data: 2009-01-28 19:59:17
    Temat: Re: Rezystorki 0,01 Ohm 2W
    Od: "PP" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Dybkowski" > Czyli 10 miliomów. Gdzie kupić w sensownej
    cenie w PL?
    > Mogą być nieco większe (3-5W). Potrzebne do pomiaru prądu w obwodzie AC
    > 230V (do AD71056ARZ).

    Ja potrzebowałem mierzyć prąd do 50A, zrobiłem placek na druku "na oko"
    potem okazało się że ma prawie równo 1mOhm, przy tym prądzie jest lekko
    ciepły, w książce do Protela jest opis zależności rezystancji od wymiarów,
    przyrostów temperatury itd, może być przydatne jeśli stabilność termiczna
    miedzi nie zaburzy Ci zbytnio pomiarów
    Piotr