  • 11. Data: 2009-07-30 14:04:58
    Temat: Re: Rezygnacja z Cyfry+
    Od: "matt" <mateusz@wytnijto_kaczkowo.com>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:h4s4ea$k8v$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Więc poproś o przysłanie skanu dokumentu, który został rozesłany do
    > klientów. Chcesz sobie przypomnieć, czy coś takiego widziałeś na oczy ;)
    > I zapytaj, czy ten aneks był w postaci pojedynczej kartki luzem, czy też
    > był z czymś spięty.
    > Przecież chociaż jeden egzemplarz powinien im się gdzieś uchować, jeśli
    > rozesłali ich dziesiątki tysięcy.

    No i mam odpowiedź.

    [cytat]
    Odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Aneks do Regulaminu Umowy o
    Abonement był zamieszczony na 42 i 43 stronie majowego magazynu Plus+.
    Zgodnie z Pana życzeniem w załączniku przesyłam skan Aneksu.
    W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.
    [/cytat]
    W załączeniu tak jak ta pani pisze, jest skan tych stron w pdf. :)

    Zwyczajne cięcie w bambus. W ogóle skąd pewność, że ja to czytam??? Kurde,
    takie sprawy jak zmiany w regulaminie to nie jakieś nie wiadomo co! Tutaj
    nawet
    UOKiK-u nie trzeba, żeby wiedzieć, że to grubymi nićmi szyte.

    Pozdrawiam,
    matt

  • 12. Data: 2009-07-30 14:34:19
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 30 Jul 2009 16:04:58 +0200, matt napisał(a):

    > Odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Aneks do Regulaminu Umowy o
    > Abonement był zamieszczony na 42 i 43 stronie majowego magazynu Plus+.
    [...]
    > Zwyczajne cięcie w bambus. W ogóle skąd pewność, że ja to czytam???

    Właśnie o to chodzi! Mając pewność, że mało kto to czyta, tak właśnie
    postąpili.

    > Tutaj nawet
    > UOKiK-u nie trzeba, żeby wiedzieć, że to grubymi nićmi szyte.

    Bardzo grubymi!
    Ale niestety, jeśli nikt o tym UOKiK nie zawiadomi, to dalej będą
    bezkarnie ludzi w konia robili!
    Wiesz, ja pisać nie będę, bo mnie podnieśli abonament tylko o 90 groszy
    i jakoś to przeboleję, ale jeśli komuś podnieśli więcej, to mógłby siąść
    do komputera i coś napisać ;)
    Operatorzy kablówek za coś podobnego dostali kary po kilkadziesiąt
    tysięcy złotych.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 13. Data: 2009-07-30 17:28:27
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 30 Lip, 11:55, "brum" <b...@o...eu> wrote:

    > a co moze zrobic abonent ? podziekowac operatorowi i ewentualnie udac sie do
    > konkurencji, ktora metody ma podobne

    Nie wszyscy maja podobne metody. W "N" przyszedl normalny list z info
    o zmianie regulaminu, infem ze mozna wypowiedziec umowe bez kar
    umownych. O dziwo byl to osobny list, a nie kartka razem z
    rachunkiem :)
    Pelna kultura w tym przypadku ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 14. Data: 2009-07-30 20:09:50
    Od: "matt" <mateusz@wytnijto_kaczkowo.com>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
> [...]

    > o zmianie regulaminu, infem ze mozna wypowiedziec umowe bez kar
    > umownych. O dziwo byl to osobny list, a nie kartka razem z

    Powiedzmy, ze lepiej niz Cyfra+. Problem w tym, ze zmiany w umowie
    powinny byc dokonywane droga pisemna. Na aneksie powinny byc widoczne
    podpisy obu stron.

    A jak do UOKiK napisac? Z tego co widzialem mozna zglaszac im problemy
    droga internetowa, ale trzeba miec podpis kwalifikowany...

    Pozdrawiam,
    matt

  • 15. Data: 2009-07-30 21:21:17
    Od: "matt" <mateusz@wytnijto_kaczkowo.com>

> [...]
    > do komputera i coś napisać ;)
    > Operatorzy kablówek za coś podobnego dostali kary po kilkadziesiąt

    Jeszcze się tu przypnę raz...
    Siedzę w biznesie już parę lat, miałem do podpisania nie jedną
    umowę. Każda zmiana takiej umowy, aby była ważna, musiała być
    ZAAKCEPTOWANA przez OBIE strony. A tu co? Czy oni w ogóle mogą
    nazywać to coś "Aneksem do Umowy"? Jak dla mnie, to zwykła informacja,
    której nawet nie musiałem przeczytać, więc w ogóle nie wiem o czym
    dyskusja z nimi się toczy...

    Pozdrawiam,
    matt

  • 16. Data: 2009-07-30 22:07:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "matt" <mateusz@wytnijto_kaczkowo.com> napisał w wiadomości news:

    > Siedzę w biznesie już parę lat, miałem do podpisania nie jedną
    > umowę. Każda zmiana takiej umowy, aby była ważna, musiała być
    > ZAAKCEPTOWANA przez OBIE strony.

    Znaczy co, nigdy się cennikiem nie posługiwałeś?
    Bank, operator telefoniczny itd nigdy cennika nie zmieniła, nic Ci nie
    podniosła?
    To chyba nie w tym kraju żyjesz.

    A tu co? Czy oni w ogóle mogą
    > nazywać to coś "Aneksem do Umowy"? Jak dla mnie, to zwykła informacja,
    > której nawet nie musiałem przeczytać,

    Ale wcale nie musisz jej czytać.
    Masz możliwość przeczytać - to się liczy jako wiążąca operacja i termin.
    Czy se przeczytasz to już Twój problem.

  • 17. Data: 2009-08-01 16:51:25
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > do komputera i coś napisać ;)
    > Operatorzy kablówek za coś podobnego dostali kary po kilkadziesiąt

    wiesz tu nie chodzi o 90 groszy tylko o mozliwość rozwiązania umowy co
    jestwarte wiele więcej :)
    mi tez poszło tyle do góry ale umowę bym chętnie rozwiązał
    pzdr
    GL

  • 18. Data: 2009-08-04 14:43:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    matt wrote:
> [...]
    >
    > Powiedzmy, ze lepiej niz Cyfra+. Problem w tym, ze zmiany w umowie
    > powinny byc dokonywane droga pisemna. Na aneksie powinny byc widoczne

    pupa tam prawda, sprawdź sobie w umowie.

    zwykle pisze sie że masz czas 14 dni na niemą akcpetację aneksu lub możesz
    rozwiązać umowę (brak zgody ba aneks)

  • 19. Data: 2009-08-04 20:12:14
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 4 Sie, 16:43, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > zwykle pisze sie że masz czas 14 dni na niemą akcpetację aneksu lub możesz
    > rozwiązać umowę (brak zgody ba aneks)

    Nie aneksu, a regulaminu/cennika - a to bardzo duza roznica.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 20. Data: 2009-08-05 10:07:18
    Od: "matt" <mateusz@wytnijto_kaczkowo.com>

    > matt wrote:
    >
    > pupa tam prawda, sprawdź sobie w umowie.
    >
    > zwykle pisze sie że masz czas 14 dni na niemą akcpetację aneksu lub możesz
    > rozwiązać umowę (brak zgody ba aneks)

    Według mnie, zmiana abonamentu to "znacząca zmiana umowy" i jako
    taka, wymaga akceptacji obu stron. Nazwanie zmiany regulaminu
    na 42 i 43 stronie pisma "Aneksem do Umowy", to lekkie przegięcie.
    Można to nazwać co najwyżej informacją.
    Kwota nie jest dużo wyższa, ale chodzi o sam fakt prawny.

    Pozdrawiam,
    matt