  • Data: 2010-05-18 13:58:16
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakiego pierwszeństwa przejazdu, o czym Ty pier....sz ?
    > Pierwszeństwo na takim skrzyżowaniu ma właśnie ten, który wykonuje manewr
    > skrętu, bo temu z tyłu nie wolno jest wjechać na to skrzyżowanie dopóki
    ten
    > pierwszy nie zakończy manewru.
    > Wybacz ale coś Ci sie popierdoliło kolego.
    > Nie pisz takich bzdur, bo tylko się ośmiesz "jaśnie oświecony"

    pierwszenstwo przejazdu ma niestety ten, ktory rozpoczal manewr wczesniej.

    Jezeli auto wyprzedzajace rozpoczelo manewr i go kontynuowalo. Nagle
    znalazlo sie na skrzyzowaniu to moze kontynuowac jazde i winny wypadkowi
    bedzie ten co skreca w lewo bo niestety przy zmianie kierunkujazdy musi
    zachowac szczegolna ostroznosc (popatrzec w lusterka) i ustapic
    pierwszenstwa pojazdom znajdujacym sie na pasie, ktory chcesz zajac. Nawet
    gdyby to auto znajdowalo sie tam nielegalnie (wbrew przepisom).

    Powiedzmy zaparkuje na skrzyzowaniu. Niedozwolone prawada ?

    I teraz Ty chcesz skrecic w lewo. Aby skrecic musisz we mnie wjechac bo
    blokuje wjazd w boczna uliczke. Wbijasz sie w moj bok i kto jest winny ??

    Parkowanie na skrzyzowaniu to takie samo wykroczenie jak wyprzedzanie na
    skrzyzowaniu. Rozumiem, ze to wyklucza odpowiedzialnosc tego auta, ktore
    skreca ??

    Icek