  • Data: 2013-03-19 00:19:36
    Temat: Re: Rewers u chinczyka
    Od: bylyUBEK <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > 8 warstw to nie są tanie, chińskie zabawki. To po 1. Po drugie tanie
    > chińskie zabawki należy skopiować możliwie tanio. Siedzenie z miernikiem
    > i robienie schematu nie jest tanie.

    > Zgadza się, trzeba być idiotą, żeby przerysowywać, skoro ze zdjęć da się
    > po drobnej obróbce zrobić klisze. bez wnikania w ogóle w strukturę
    > logiczną.

    Dla mnie taniej i latwiej jest posiedziec kilka dni z miernikiem i
    rozrysowac schemat niz szukac specjalistycznego softu do obroki RTG no i
    do tego dodaj koszt RTG. Mowimy tu o rewersie nie kopii a to duza
    roznica bo skopiowac uklad to byle malpa potrafi a zrobic rewers czyli
    schemat i z tego dzialajacy uklad to juz sztuka tym bardziej ze czesto
    "oryginal" ma wady wymagajace poprawek.