  • 11. Data: 2011-09-23 20:34:28
    Temat: Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    "juhass"
    Dobra, zakładamy chwilowy wzrost budżetu do 10tys, coś to
    zmienia w tej kwestii??

    Niestety nie zmienia, to kolego jest prawie połwieczne kawasaki. Userzy
    wspolczesnych maja problem z utrzymaniem w ruchu 5-8 letnich wiec naklad
    pracy etc...sam rozumiesz.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 12. Data: 2011-09-24 20:11:29
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    > Myślałem o czymś w stylu SR500, ale nie zmieszczę się raczej w budżecie

    Cierpliwosci kolego. Tacie wyrwalem SR 500 '80 za 3600pln w stanie
    niezmęczonym, cena jest sprawa drugorzedna w porownaniu do nakladow jakie
    poniesiesz na tymczasowe naprawy i przywrocenie do stanu jak z fabryki. A
    jak juz bedziesz mial SR, polubisz single to pewnie tak jak ja przyjdzie Ci
    do glowy glupi pomysl zeby LS 650 kupic i ztuningowac na cafe ;P

    Sta$
    GPZ500Sysunia na sprzedaż
    Tatowa SR500
    DR 350

  • 13. Data: 2011-09-24 21:09:19
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Gr4N4c1K" <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> napisał w
    wiadomości news:op.v19y5qd7ykntv0@pecet1.domain.neostrada...

    http://allegro.pl/honda-cx-500-sports-oryginal-i1824
    011950.html

    http://allegro.pl/honda-cx-500-i1837908106.html

    Te są brzydkie. Jak kupa. Jeżeli CX to tylko CX 500 Custom

  • 14. Data: 2011-09-26 12:58:26
    Od: juhass <j...@p...fm>

    W dniu 2011-09-24 23:09, Jackare pisze:
> [...]
    011950.html

    > http://allegro.pl/honda-cx-500-i1837908106.html
    >

    > Te są brzydkie. Jak kupa. Jeżeli CX to tylko CX 500 Custom

    Przekonaliście mnie,
    kiedyś marzyłem o cx500 jako motocyklu na codzień, dzisiaj może się uda
    mieć go od święta. Tylko faktycznie custom, bo ten niby sport to dla
    mnie potworek.

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 15. Data: 2011-09-26 13:30:55
    Od: Błażej Zagozda <g...@g...com>

    On 26 Wrz, 14:58, juhass <j...@p...fm> wrote:

> [...]
    > kiedyś marzyłem o cx500 jako motocyklu na codzień, dzisiaj może się uda
    > mieć go od święta. Tylko faktycznie custom, bo ten niby sport to dla

    bierz sporta... lepsze podwozie, lepsza pozycja, lepsze hamulce
    wszystko lepsze... plecak doceni wygodne miejsce za kierowcą...
    customów jak ulęgałek a sportów w ładnym stanie dużo nie ma... sport
    650 to prawdziwa perełka... wiem co mówie bo miałem cztery modele CXa
    a każdy model naprawiałem bądź obsługiwałem

    pozdrawiam

  • 16. Data: 2011-09-28 08:39:29
    Od: juhass <j...@p...fm>

    W dniu 2011-09-26 15:30, Błażej Zagozda pisze:
> [...]
    > 650 to prawdziwa perełka... wiem co mówie bo miałem cztery modele CXa
    > a każdy model naprawiałem bądź obsługiwałem

    Tylko ja nie potrzebuje lepszego podwozia, ani lepszej pozycji- bo
    jeździć będzie toto niewiele, a z plecakiem to już całkiem.
    To ma głównie wyglądać, cieszyć oko, dawać się polerować i wypinać
    ładnie cylindry.
    Na codzień vfr- ka spełnia wszystkie moje przyziemne potrzeby
    motocyklowe i chyba będzie miała dożywocie, o ile ktoś nie wpadnie na
    pomysł rewitalizacji klasy sport- turysta tak 800-1000cm z dziwnym
    silnikiem, monowahaczem i kilkoma fajnymi fiuczerami. ;)

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)