  • Data: 2019-09-13 18:08:30
    Temat: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest Fri, 13 Sep 2019 17:04:30 +0200, heby pisze:
    > "wczesne software DOSa"
    > Oczywiście już przysypiałem. Forth a nie Fortran.

    O! Forth! Ciekawy język. W latach 90. propagatorem tego języka na Atari
    był Roland Pantoła. Jego autorstwa był kurs Fortha na łamach Tajemnic
    Atari. Popełnił też w nim kilka gier, które uwielbiałem (A.D. 2044,
    Klątwa, Władcy ciemności). Można więc powiedzieć, że Forth na małym
    Atari był nawet wykorzystywany komercyjnie.

    Zabawne, jakie szczegóły pamięta się po tylu latach!

    k.