  • Data: 2009-03-10 20:17:42
    Temat: Re: Reset wartości w css dla wszystkich elementów * {...}
    Od: hazet <h...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Piskorz pisze:

    > Nadać możesz każdemu elementowi wszystko, tylko nie każdy element się
    > będzie Ciebie słuchał ;) Niektóre można zachęcić do tego, np. height dla
    > liniowego elementu nie zadziała, a jak mu dasz display:block; to już poleci.

    wiem, że pewne elementy mnie "nie posłuchają". Jest to dla mnie
    oczywiste. Ale nie chcę wymieniać konkretnych elementów dla których
    resetuje te wartości do zera bo poszerza to mój kod , dla mnie bez
    sensu. Z kolei selektor gwiazdki sprawi, że będę mógł nadać "reset" dla
    elementów które chciałem i dla tych których nie chciałem, sa mi
    obojętne, nie zadziała dla nich bo są np. elementami liniowymi którym
    nie można nadać danych atrybutów, ale to jest dla mnie przecież
    nieistotne;] Z kolei jeżeli usunie mi obramowanie np. dla fieldset w
    formularzu, no to i tak mogę je ustawić z powrotem wraz z definicją
    koloru tego obramowania. Lepsza jedna linijka kodu niż miałbym dla wielu
    elementów wklepywać border: 0 , bo używając selektora gwiazdki "zgasił
    bym" obramowanie dla fieldest. Ojej :). :D:D:D:D

    pzdr