  • Data: 2009-03-11 13:41:49
    Temat: Re: Reset wartości w css dla wszystkich elementów * {...}
    Od: Bogdan Baraszkiewicz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    hazet <h...@n...pl> wrote:

    > W elementach o których nie myślałeś na przykład ? Dla mnie jest lepiej
    > zacząć od 0. I tak chodzi o te defaultowe ustawienia (myslałem, że
    > będzie wiadomo o co chodzi ale jednak mogłem napisać, reset ustawień
    > marginesów, obramowań w przeglądarkach.

    Spoko, rób tak, jak Ci wygodniej. Kiedyś też używałem gwiazdki i
    nauczyłem się swoich błędach, żeby resetować jednak inaczej. :) Teraz w
    firmie resetujemy tak:

    body, div, dl, dt, dd, ul, ol, li,
    p, h1, h2, h3, h4, h5, h6, pre, code, form, del,
    fieldset, legend, input, textarea, blockquote, th, td {
    margin: 0;
    padding: 0;
    }

    div, ul, ol, li,
    p, h1, h2, h3, h4, h5, h6 {
    border: none;
    font-size: 100%;
    font-weight: normal;
    }

    fieldset, img {
    border: 0;
    }

    li {
    list-style-image: none;
    list-style-position: outside;
    list-style-type: none;
    }

    Ale zrobisz oczywiście, jak zechcesz. Najwyżej z czasem zmienisz zdanie.
    :)

    b.