  • 11. Data: 2014-03-07 14:43:44
    Temat: Re: Reset do ustawiań fabrycznych
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Trollofon

    Zadałem głupie pytanie bo wcześniej były to już Samsung, Acer, Motorolla i
    chyba coś jeszcze (nexus ?) dla tego zgłupiałem.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2014-03-07 15:18:13
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-07 11:43, Trybun pisze:

    > Nie, i jak widać właśnie z tego korzystam.

    Jakiś wybrakowany ten Twój internet.

  • 13. Data: 2014-03-07 15:35:54
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Jakiś wybrakowany ten Twój internet.

    Może to wersja portable ? :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2014-03-07 18:04:38
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 7 Mar 2014 11:39:33 +0000 (UTC), masti wrote:

    > od moich dóbr to się odwal :)

    Ale w sumie mógłbyś przestać dokarmiać...
    (choć czasem ujawniasz mi zabawne wątki, trzeba przyznać :-))

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns