  • 1. Data: 2009-03-07 22:55:34
    Temat: Repliki części zamiennych
    Od: "Heniek" <s...@g...pl>

    Witam grupę!

    Orientuje się ktoś gdzie można zakupić repliki części do polskich
    przedwojennych i powojennych motocykli? Chodzi mi zwłaszcza o światła oraz
    układ wydechowy. Wytwarza ktoś takie cuda w ogóle?

    Pozdrawiam
    Heniek

  • 2. Data: 2009-03-09 01:39:27
    Temat: Re: Repliki części zamiennych
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Heniek pisze:
> [...]
    > przedwojennych i powojennych motocykli? Chodzi mi zwłaszcza o światła
    > oraz układ wydechowy. Wytwarza ktoś takie cuda w ogóle?

    robi sie na pewno. Gdzies widziałem repliki szkiel reflektorów i
    pamietam ze byla to firma ktorej podstawowa działalnosc była nieco inna.
    Jesli nikt nie poda konkretow to pozostaje google. Moj kolega tez
    wytwarzał jakies czesci ale juz nie pamietam jakie, chyba skrzynki
    amunicyjne. Musze go podpytac czy jeszce sie tym bawi.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-03-09 08:09:56
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Heniek" <s...@g...pl> napisał

    > Orientuje się ktoś gdzie można zakupić repliki części do polskich
    > przedwojennych i powojennych motocykli? Chodzi mi zwłaszcza o światła oraz
    > układ wydechowy.

    Poszperaj w ogłoszeniach w miesięczniku Automobilista
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..