  • Data: 2015-11-24 19:20:34
    Temat: Re: Reperatery gsm
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trybun"

    > Wiem więcej bo właśnie z nim rozmawiałem, edimaxa olał i ma taki repeter
    > za 2K i to działa.
    > Co do legalności to znajoma firma miała jeszcze lepszy i droższy i
    > podjechali wozem z antenkami jak za czasów WW2 i karę naliczyli, dobrze że
    > nie posadzili :)

    Czyli ten Edimax (tani) nie dawał rady? A z kontrolą zawsze należy się
    liczyć, takie już prawo i obyczaje - lepiej kupować sprzęt do łapania
    "piratów" niż zainwestować w trochę więcej przekaźników aby Polacy nie
    byli zmuszani do poiracenia.
    Chyba dam sobie z tym spokój. Lepiej pewnie zamówić w TP "gniazdo" i
    korzystać w domu z stacjonarnego telefonu. Bo nadziei na zasięg
    komórkowy nie ma żadnych.
    ---
    Jak już będziesz miał stacjonarny to możesz sobie femtokomórkę walnąć :-)