  • 41. Data: 2017-05-19 21:46:42
    Temat: Re: Repeatery GSM
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 19.05.2017 Trybun <c...@j...ru> napisał/a:

    > Znasz telefony z wejściem na antenę zewnętrzną?
    Siemens ME45 :)

    A z bardziej współczesnych- też, tylko zwykle
    nie na wierzchu, vide choćby:

    https://www.telcoantennas.com.au/site/catalog/patch-
    leads/mobile-phone/samsung

    https://www.google.pl/search?q=galaxy+s2+antenna+con
    nector&client=ms-opera-mini-android&channel=new&gws_
    rd=cr,ssl&ei=XksfWcvKOojPmwHAyJboBg#gws_rd=cr,ssl&im
    grc=FXEMBPGVu3hSmM:

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 42. Data: 2017-05-21 08:31:01
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-19 o 20:43, Alzem ??????????? pisze:

    > Motorola d160 :)
    >
    > Zabytkowy aparat telefoniczny na 4 akumulatory R3, lub dedykowany
    > akumulator. Złącze antenowe jest zlokalizowane na górze z tyłu telefonu.

    Faktycznie zabytek.

  • 43. Data: 2017-05-21 08:32:09
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-19 o 21:46, Dominik Ałaszewski pisze:

> [...]
    nector&client=ms-opera-mini-android&channel=new&gws_
    rd=cr,ssl&ei=XksfWcvKOojPmwHAyJboBg#gws_rd=cr,ssl&im

    Nie chodzi o bardziej współczesne, a o współczesne,. Przecie wg Poldka
    to ma być najlepsze rozwiązanie przy słabym zasięgu., a koniec końców
    okazuje się że takich telefonów z gniazdem anteny zewnętrznej w sklepach
    zwyczajnie nie ma.

  • 44. Data: 2017-05-21 11:42:47
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 21.05.2017 Trybun <c...@j...ru> napisał/a:

    > Nie chodzi o bardziej współczesne, a o współczesne,. Przecie wg Poldka

    S5 się nie łapie?

    > okazuje się że takich telefonów z gniazdem anteny zewnętrznej w sklepach
    > zwyczajnie nie ma.

    Są, są. Tylko nie na wierzchu mają, a pod klapką.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 45. Data: 2017-05-25 03:30:05
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-05-21 o 08:32, Trybun pisze:

> [...]
    > to ma być najlepsze rozwiązanie przy słabym zasięgu., a koniec końców
    > okazuje się że takich telefonów z gniazdem anteny zewnętrznej w sklepach

    Jak chcesz dzwonić, to nie zwracaj uwagi, czy telefon jest bardziej
    współczesny, tylko czy będzie dzwonił, czy nie. Lepiej nie podzwonić
    przez ajfona, niż dzwonić przez 5110... - ?

  • 46. Data: 2017-05-25 03:32:10
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-05-18 o 23:44, Big Jack pisze:

    > antenowe. No i jeszcze to dociągniecie przewodu antenowego do
    > porządanego miejsca :/

    Faktycznie, lepiej repeater. Nie trzeba będzie się męczyć ciągnięciem
    kabla do odpowiedniego miejsca, tylko magicznie "zareapetuje" brak
    sygnału na full kresek :-)

  • 47. Data: 2017-05-25 08:38:13
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-25 o 03:30, Poldek pisze:

    > Jak chcesz dzwonić, to nie zwracaj uwagi, czy telefon jest bardziej
    > współczesny, tylko czy będzie dzwonił, czy nie. Lepiej nie podzwonić
    > przez ajfona, niż dzwonić przez 5110... - ?

    Problem w tym że trudno o telefon który by był w miarę nowy,nieużywany,
    czyli taki który mogę kupić w sklepie i miał gniazdo do podłączenia
    anteny. Chodzi o taki że mogę go nosić na zewnątrz i używać w szerokim
    zakresie, przyjeżdżam do domu - podłączam pod antenę zewnętrzną i
    telefon nadal w pełni funkcjonalny. Kluczem jest tu gniazdo na antenę.
    No i oczywiście cena, nigdy nie zamierzałem i nie zamierzam wydawać na
    telefon jakichś dużych pieniędzy. Rozwiązanie ma być podobno najprostsze
    z prostych, ale wszystko się rozbija o brak takiego telefonu.

  • 48. Data: 2017-05-25 08:44:10
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-21 o 11:42, Dominik Ałaszewski pisze:

    > S5 się nie łapie?

    To ta firma której logo jest tak drogie, a jeszcze parę lat temu wszyscy
    się z niego śmiali? Zdecydowanie - NIE! Na nowy telefon nie wydam
    więcej niż 1000zł.

    > Są, są. Tylko nie na wierzchu mają, a pod klapką.

    Tak naprędce z pamięci, który z posiadanych przeze mnie telefonów może
    mieć takie gniazdo. SE W380, Motorola W377, Samsung S5620, Nokia 2680 i
    jeszcze kilka innych modeli Nokii i Motoroli których modeli na tą chwile
    nie pamiętam.

  • 49. Data: 2017-05-25 12:59:09
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 25.05.2017 Trybun <c...@j...ru> napisał/a:

    > To ta firma której logo jest tak drogie, a jeszcze parę lat temu wszyscy
    > się z niego śmiali? Zdecydowanie - NIE! Na nowy telefon nie wydam
    > więcej niż 1000zł.

    Jakoś o tym nie pisałeś, miał być tylko "współczesny"...

> [...]
    > mieć takie gniazdo. SE W380, Motorola W377, Samsung S5620, Nokia 2680 i
    > jeszcze kilka innych modeli Nokii i Motoroli których modeli na tą chwile

    .. a teraz się okazuje, że jakoś jednak nie musi być :-)

    Naprawdę to taki problem zdjąć klapkę i popatrzeć?
    Samsung 5620 wydaje się mieć.

    http://www.formymobile.co.uk/s5620disassembly.php
    Pierwsza fotka od góry, po prawej, pomiędzy drugą
    a trzecią śrubką od góry licząc.

    Tylko czy ten port nadawałby się do codziennego wsadzania
    i wyjmowania wtyczki, to już inna para kaloszy.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 50. Data: 2017-05-26 08:09:24
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-25 o 12:59, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Jakoś o tym nie pisałeś, miał być tylko "współczesny"...

    Tylko gdy w grę wchodzi zakup,.

> [...]
    > a trzecią śrubką od góry licząc.
    >
    > Tylko czy ten port nadawałby się do codziennego wsadzania
    > i wyjmowania wtyczki, to już inna para kaloszy.

    Musi, ale skoro mam szufladę starych i sprawnych telefonów, to przecie
    do rozmów i SMSowania mogę wykorzystać jeden z nich. Kryterium - musi
    mieć wejście na antenę.

    Istotnie, w Monte to coś przy gnieździe karty SIM nie może być nic
    innego jak wejście antenowe.. Widzę jednak że mogą być problemy z
    dobraniem odpowiedniej końcówki (antenę zewnętrzna mam), to gniazdko
    jest naprawdę micro, w dosłownym słowa tego znaczeniu. Tak że kilka
    końcówek które mam do modemów to wielkość o co najmniej kilka rozmiarów
    za duża. Zaraz jadę w miasto w poszukiwaniu odpowiedniej końcówki.
    Problemów z z wkładaniem i wyciąganiem końcówki nie powinno być żadnych,
    poza tym telefon może być na stałe podłączony do anteny, przecie można
    zrobić przekierowanie rozmów gdyby mnie nie było w domu. Trochę gorzej z
    SMSami, ale mimo wszystko jest to jakieś ułatwienie sobie życia.. Dzięki
    za info odnośnie Monte.